logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Kalendarz dla szkoły w Bogatyni – od Parkera
14.01.2011
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Kalendarz dla szkoły w Bogatyni – od Parkera



Znani polscy artyści wzięli udział w projekcie Andrzeja Pągowskiego i firmy Parker kalendarza na 2011 rok. Przekazali do niego swoje ilustracje. Środki z licytacji terminarza oraz oryginałów prac zostaną przekazane na szkołę podstawową w Bogatyni, która ucierpiała w trakcie powodzi w 2010 roku.

Wśród autorów grafik oraz rycin do kalendarza są: Andrzej Wajda, Andrzej Mleczko, Gosia Baczyńska, Daniel Libeskind, Allan Starski oraz Joanna Sarapata.

„Jedynka” to najstarsza szkoła w Bogatyni, licząca ponad 60 lat. W trakcie zeszłorocznej powodzi woda z płynącej tuż obok szkoły rzeczki Miedzianki zalała kuchnię, stołówkę oraz szatnię. Zniszczony został teren wokół szkoły, ogrodzenie, sprzęt kuchenny, nagłośnienie oraz urządzenia wentylacyjne.

Kalendarz, wydany w 1000 egzemplarzach, nie jest przeznaczony na sprzedaż. Jego powstanie stało się pretekstem do zebrania środków na remont szkoły.

Oryginały dwunastu prac będzie można wylicytować w serwisie Allegro.pl. Wernisaż dzieł odbędzie się 12 lutego 2011 roku, w trakcie Ogólnopolskiego Dnia Pisania Piórem organizowanego przez markę Parker. Patronat nad Dniem objęła żona Prezydenta RP Anna Komorowska.
M. Czerepak








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek