Urząd Miasta Sao Paulo w sierpniu br. zainicjował kampanię „Don’t drink and drive” przestrzegającą przed jazdą samochodem po wypiciu alkoholu. Argumentem nadawcy jest to, że skutki jazdy w stanie nietrzeźwym mogą być gorsze niż dolegliwości zdrowotne następnego dnia – kac będzie niczym w porównaniu z uczuciem żalu i wyrzutami sumienia oraz ranami wymagającymi chirurgicznego leczenia i rujnującymi wakacyjne plany (There is something worst than a hangover on the following morning: regret).
Z przekazem kampanii trudno się nie zgodzić, szkoda, że layouty reklamowe (szczególnie z surferem i kobietą na plaży) są dość trudne do rozszyfrowania. Za kreację odpowiedzialna jest agencja Lua Branca.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
21.07.2022
Krwawe diamenty
-
20.07.2022
Bądź bezpieczny przy pracy
-
19.07.2022
Nie jesteśmy twoim śmietnikiem
-
14.07.2022
Wojna nie robi sobie wakacji
-
13.07.2022
Fast fashion jest jak fast food
-
12.07.2022
Ślepota smartfonowa