logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Joanna Krupa apeluje o zakaz
11.12.2015
Tematy: Wydarzenia

Joanna Krupa apeluje o zakaz



Joanna Krupa publicznie podpisała list do premier Beaty Szydło i poprosiła w nim o wprowadzenie zakazu hodowli zwierząt na futra.

Podczas swojej ostatniej wizyty w Polsce modelka zwróciła się z prośbą do premier Beaty Szydło oraz do posłów w Sejmie, aby opowiedzieli się za zakazem hodowli zwierząt na futro w Polsce. Publicznego wsparcia Joannie Krupie udzielił Robert Biedroń, prezydent miasta Słupsk. Ponad 55% polskich obywateli wedle ankiety przeprowadzonej przez Instytut Badania Opinii Publicznej Homo Homini opowiadają się za całkowitym zakazem tej hodowli w Polsce.

Prawie 11 milionów norek, lisów i jenotów zabijanych jest co roku tylko z powodu ich futra. Chciałabym prosić rząd i wszystkich członków Sejmu o zajęcie stanowiska w tej sprawie i o poparcie dla wprowadzenia zakazu ferm futrzarskich w Polsce – pisze Krupa.

Polska jest drugim po Danii krajem w Europie trudniącym się hodowlą dzikich zwierząt na futra. Futrzarskie fermy w Europie są zabronione w Wielkiej Brytanii, Austrii, Słowenii, Chorwacji, Holandii oraz Bośni i Hercegowinie. Także niemiecki Bundestag będzie wkrótce rozważał wprowadzanie takiego zakazu.  

W tym roku Hugo Boss publicznie ogłosił swoją rezygnację z futer w kolekcjach, dołączając do takich nazwisk jak Stella McCartney, Tommy Hilfiger, Calvin Klein czy Adolfo Dominguez. Na listę sklepów wolnych od futer wpisały się już m.in. Massimo Dutti, ZARA, COS, Topshop, Marks & Spencer Esprit czy &Other Stories. W Polsce z futer króliczych zrezygnowała marka SOLAR.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek