Jim Morrison wciąż żyje, a obcy istnieją
Niektórzy wierzą, że Jim Morrison żyje i ukrywa się na bezludnej wyspie, inni uważają, że Ziemię odwiedzają kosmici, jeszcze inni, że dready robi się z kurzu. Jest też grupa, która sądzi, że marihuana jest nieszkodliwa. Bohater spotu kampanii jest sceptyczny wobec wszystkich tych opinii.
Młody człowiek z filmu żyje w rytmie dużego miasta, lubi się spotykać z przyjaciółmi, poszukuje ciągle nowych doznań i zależy mu na kontakcie z rówieśnikami. Jednak nie ulega żadnym wpływom zewnętrznym, gdyż sam potrafi dokonać wyborów.
Przygotowana na zlecenie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego kampania ma wpłynąć na świadome podejmowanie decyzji, wzmocnienie asertywności oraz dojrzałe reagowanie na depenalizację przepisów i ewentualne zmiany w prawie przez młodzież. Poprzez realizację kampanii do odbiorców mają dotrzeć fakty dotyczące marihuany lub haszyszu oraz ubocznych skutków ich zażywania.
Cechą młodych ludzi od zawsze jest dążenie do niezależności wobec świata autorytetów. Dlatego wszelkie przekazy nakazujący określone zachowania czy postawy zawsze spotkają się z ich zdecydowanym sprzeciwem. Kreacją tego spotu, jak również całej kampanii, staramy się przedstawić młodzieży możliwość dokonania samodzielnego wyboru i zachęcić ich do zdobycia rzetelnej wiedzy o tzw. „miękkich narkotykach” – mówi Jan Prószyński, Strategy & Communications Manager w Fabryce Komunikacji Społecznej (wykonawca kampanii).
Spoty kampanii będą promowane w okresie czerwca i lipca w kinach na terenie Polski oraz za pomocą kanałów Youtube.com i vimeo. Do komunikacji kampanii włączono także Facebook (https://www.facebook.com/naiwni).
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
04.12.2024
5 rzeczy, które warto wiedzieć o ESG. Zapraszamy na webinar 6 grudnia
-
02.12.2024
Strzel kasą na zwierzaki
-
29.11.2024
Pomagaj z Bankami Żywności — Świąteczna Zbiórka Żywności już 29-30 listopada
-
28.11.2024
Bardzo blisko
-
27.11.2024
Pocztówki z przeszłości
-
26.11.2024
Jak Polacy piją kawę?