Tematy: Kampanie, Polska, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Pomoc społeczna, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Język, który rozumieją wszyscy
Z Indii, Białorusi, Nigerii czy Polski – bohaterowie spotu wspólnie się zgodzili co do tego, że język miłości to jedyny język, który rozumieją wszyscy. Zachęcają też do przekazania 1% podatku na działalność Hospicjum Cordis i działającego przy nim Śląskiego Dziecięcgo Hospicjum Aniołów Stróżów w Katowicach. Placówki otaczają opieką domową i stacjonarną rodziny dotknięte zarówno chorobą nowotworową, jak i przewlekłą chorobą dziecka.
Zespół hospicyjny składa się z lekarzy, pielęgniarek, psychologów, rehabilitantów, kapelanów i wolontariuszy. Hospicjum Dziecięce organizują także letnie i zimowe kolonie dla chorych i osieroconych dzieci.
Nazwa kampanii:
Podaruj nam 1% Twojego dobra Hospicjum Cordis POMOC BEZ GRANIC
Czas:
2015.2.1 - 2015.4.30
Nadawca:
Hospicjum Cordis, Śląskie Dziecięce Hospicjum Aniołów Stróżów w Katowicach
Media:
Spoty w kinach studyjnych, billboardy, plakaty
Wykonawca:
Społeczne Towarzystwo Hospicjum Cordis
zobacz także
-
12.05.2025Kampanie
Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej
-
10.05.2025slider
Trójka o kobietach w kosmosie
-
08.05.2025Kreacje / printy
Za każdym motocyklistą…
-
08.05.2025Kampanie
„Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze
-
04.05.2025Kampanie
Robert Lewandowski o wykluczeniu
-
30.04.2025Polska
Polacy spędzą majówkę w domu