logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Język, który rozumieją wszyscy
10.02.2015
Tematy: Kampanie, Polska, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Pomoc społeczna, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

Język, który rozumieją wszyscy

Your browser does not support the video tag.


Z Indii, Białorusi, Nigerii czy Polski – bohaterowie spotu wspólnie się zgodzili co do tego, że język miłości to jedyny język, który rozumieją wszyscy. Zachęcają też do przekazania 1% podatku na działalność Hospicjum Cordis i działającego przy nim Śląskiego Dziecięcgo Hospicjum Aniołów Stróżów w Katowicach. Placówki otaczają opieką domową i stacjonarną rodziny dotknięte zarówno chorobą nowotworową, jak i przewlekłą chorobą dziecka. 

Zespół hospicyjny składa się z lekarzy, pielęgniarek, psychologów, rehabilitantów, kapelanów i wolontariuszy. Hospicjum Dziecięce organizują także letnie i zimowe kolonie dla chorych i osieroconych dzieci.



Nazwa kampanii:
Podaruj nam 1% Twojego dobra Hospicjum Cordis POMOC BEZ GRANIC
Czas:
2015.2.1 - 2015.4.30
Nadawca:
Hospicjum Cordis, Śląskie Dziecięce Hospicjum Aniołów Stróżów w Katowicach
Media:
Spoty w kinach studyjnych, billboardy, plakaty
Wykonawca:
Społeczne Towarzystwo Hospicjum Cordis





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 10.05.2025slider

    Trójka o kobietach w kosmosie

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 04.05.2025Kampanie

    Robert Lewandowski o wykluczeniu

  • 30.04.2025Polska

    Polacy spędzą majówkę w domu

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek