logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  23.07.2013

Jeszcze niewidzialny właściciel



Mieszkańcy Meksyku nie kryli zdziwienia, gdy ich oczom ukazał się pies prowadzony przez niewidzialnego właściciela. Czary, magia, a może po prostu akcja społeczna? Największa meksykańska sieć sklepów zoologicznych,+ Kota, przeprowadziła akcję mająca na celu usprawnienie adopcji bezpańskich psów.

Organizatorzy, ograniczeni niezbyt pokaźnym budżetem, zdecydowali się na przeprowadzenie marketingu ambientowego. Opracowali rodzaj giętkiej, „pływającej” smyczy, która przymocowana do psa stwarzała wrażenie, że czworonóg wydawał się być prowadzony przez niewidzialnego właściciela. Zwierzaki były zaopatrzone także w ulotki wyjaśniające cel akcji, a zamiast identyfikatorów miały zawieszki z napisem „Adopta me” („Zaadoptuj mnie”). Każda fiszka zawierała ponadto odnośnik do strony internetowej, gdzie krok po kroku zainteresowane osoby mogły zapoznać się z instrukcją, jak zaadoptować kudłatego czworonoga. W filmie brakuje jednak informacji o tym, czy i w jaki sposób psom chodzącym po ulicach miasta zapewniane było bezpieczeństwo. 

Ciepły odbiór akcji oraz możliwość konfrontacji potencjalnych odbiorców z bezpośrednim beneficjentem kampanii zadecydowały o jej sukcesie. Według organizatorów w ciągu dwóch miesięcy aż 221 bezdomnych psów odnalazło tym razem już prawdziwych właścicieli.

Małgorzata Osowska


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 16.02.2023

    LPP dołączyło do sygnatariuszy porozumienia Accord Pakistan


  • 07.02.2023

    #NieSzukajWymowki – Jasiek Mela inspiruje do działania


  • 03.02.2023

    Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 09.01.2023

    Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska


  • 05.12.2022

    4F przerabia kurtki dla ludzi na kurteczki dla psów


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek