Ruszyła druga odsłona kampanii „Jaki ślad zostawisz po sobie?” realizowanej przez Fabrykę Komunikacji Społecznej dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych i Państwowej Inspekcji Pracy. Kampania realizowana w ramach programu „Bezpieczeństwo pracy w budownictwie – upadki, poślizgnięcia”, dotyczy bezpieczeństwa pracy na wysokościach.
W jesiennej odsłonie, spoty telewizyjne są emitowane od 1 listopada do 1 grudnia w TVP 1, TVP 2 i TVP 3, TVN, TVN24, Polsacie i TVP4.
Badania ewaluacyjne (TNS OBOP) pierwszej emisji kampanii wskazują, że 47% respondentów z grupy docelowej, którzy zetknęli się z przekazem, zadeklarowało przekonanie do wzmożonej czujności przy pracy na wysokościach. Zasięg kampanii trafił do ponad 45% robotników pomiędzy 20 a 45 rokiem życia.
W ramach kampanii Państwowa Inspekcja Pracy prowadzi kontrole na budowach, szkolenia, poradnictwo, program prewencyjny dla małych firm budowlanych, seminaria dla środowisk projektantów i inwestorów, lekcje dla uczniów szkół zawodowych i techników.
Strona kampanii: www.bezupadku.pl
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
10.02.2025
Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących
-
09.02.2025
Konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025
-
07.02.2025
„Żyjemy w bańce, sądząc, że wszyscy rozumieją termin ESG”
-
04.02.2025
Buk z Dalkowa w konkursie European Tree of the Year
-
28.01.2025
„Alkohol” bezalkoholowy w Carrefour Polska