Ruszyła druga odsłona kampanii „Jaki ślad zostawisz po sobie?” realizowanej przez Fabrykę Komunikacji Społecznej dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych i Państwowej Inspekcji Pracy. Kampania realizowana w ramach programu „Bezpieczeństwo pracy w budownictwie – upadki, poślizgnięcia”, dotyczy bezpieczeństwa pracy na wysokościach.
W jesiennej odsłonie, spoty telewizyjne są emitowane od 1 listopada do 1 grudnia w TVP 1, TVP 2 i TVP 3, TVN, TVN24, Polsacie i TVP4.
Badania ewaluacyjne (TNS OBOP) pierwszej emisji kampanii wskazują, że 47% respondentów z grupy docelowej, którzy zetknęli się z przekazem, zadeklarowało przekonanie do wzmożonej czujności przy pracy na wysokościach. Zasięg kampanii trafił do ponad 45% robotników pomiędzy 20 a 45 rokiem życia.
W ramach kampanii Państwowa Inspekcja Pracy prowadzi kontrole na budowach, szkolenia, poradnictwo, program prewencyjny dla małych firm budowlanych, seminaria dla środowisk projektantów i inwestorów, lekcje dla uczniów szkół zawodowych i techników.
Strona kampanii: www.bezupadku.pl
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
04.05.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
02.05.2024
2 maja Dniem Flagi Rzeczypospolitej Polskiej
-
26.04.2024
Suszone świerszcze hitem sprzedaży w Carrefour
-
23.04.2024
23 kwietnia — Międzynarodowy Dzień Książki i Praw Autorskich
-
15.04.2024
Światowy Dzień Ziemi z Operacją Czysta Rzeka
-
02.04.2024
Kolorowe skarpetki, które pomagają osobom w spektrum autyzmu