logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia
   ──────  12.10.2011

Jesienna ofensywa Gustawa

Your browser does not support the video tag.


W sobotę, 15 października, rusza druga odsłona medialna tegorocznej edycji kampanii „KLUB PANCERNIKA KLIKA W FOTELIKACH”. Jej bohater – pancernik Gustaw – po raz kolejny z billboardów, telewizji, radia i internetu będzie przypominał dzieciom i ich rodzicom, że jazda najmłodszych, zapiętych pasami w fotelikach jest warunkiem ich bezpieczeństwa w ruchu drogowym. Przekaz reklamowy kampanii wzmocnią nowy layout jej strony www oraz realizowany za pośrednictwem internetu konkurs. Kampanię na zlecenie Instytutu Transportu Samochodowego realizuje Fabryka Komunikacji Społecznej.

Druga, 2-tygodniowa ofensywa reklamowa Klubu Pancernika w tym roku zaplanowana została na październik, aby w obliczu pogarszającej się aury zwrócić uwagę dzieci i rodziców na kwestie bezpieczeństwa. Wcześniej się ściemnia, a mało sprzyjające i nieprzewidywalne warunki atmosferyczne wpływają na wzrost ryzyka kolizji drogowych. Dlatego niezwykle ważne jest bezwzględne stosowanie do przewożenia najmłodszych odpowiednio dostosowanych do ich wagi i wzrostu urządzeń zabezpieczających. Wiedzę o tym, jak właściwie wybrać fotelik, zamontować go w aucie i przekonać do jego używania dziecko promuje na swojej stronie internetowej bohater kampanii – pancernik Gustaw. Na stronie klubpancernika.pl, która z okazji II odsłony kampanii otrzyma nową szatę graficzną (emisja 15 października), organizatorzy akcji umieścili ponadto: gry i zabawy ćwiczące spostrzegawczość i refleks, tapety i gadżety do ściągnięcia oraz konkurs z nagrodami. Rodzice – poza informacjami i wskazówkami dotyczącymi bezpiecznego przewożenia dzieci w samochodzie – znajdą na stronie Klubu m.in. giełdę fotelików i forum, gdzie mogą dzielić się swoimi doświadczeniami i wątpliwościami związanymi z bezpieczeństwem dzieci w ruchu drogowym. Strona www zawiera także sekcję przeznaczoną dla nauczycieli, gdzie zamieszczono scenariusze zajęć na temat BRD1, dostosowane do różnych grup wiekowych.

Październikowej odsłonie kampanii towarzyszy konkurs z nagrodami na pracę plastyczną, wiersz lub opowiadanie zatytułowany  „Bezpieczne podróże jesienią”.

Kolejne konkursy ogłoszone zostaną już wkrótce na stronie internetowej Klubu Pancernika.

W dalszej części roku promowanie przekazu kampanii wesprze policja, której patrole – w ramach rutynowych kontroli pojazdów na drogach – będą rozdawać kierowcom i ich małym pasażerom odpowiednio zapiętym w foteliki maskotki Pancernika i specjalnie przygotowane w tym celu książeczki. Planowane są także działania edukacyjne, prowadzone w szkołach. Na przełomie 2011 i 2012 roku, na konferencji prasowej przedstawione zostaną poparte badaniami efekty tegorocznej edycji kampanii „KLUB PANCERNIKA KLIKA W FOTELIKACH” oraz plany na 2012 rok.

Kampania „KLUB PANCERNIKA KLIKA W FOTELIKACH”, realizowana jest od 2006 roku.  Jej celem jest przekonanie dzieci w wieku 4-12 lat i ich rodziców do zmiany zachowań w zakresie prawidłowego stosowania urządzeń zabezpieczających dzieci w trakcie każdej podróży samochodem, niezależnie od długości trasy i wygody pasażera a także ich właściwego doboru do potrzeb dziecka. Organizatorem i inicjatorem kampanii jest Instytut Transportu Samochodowego w Warszawie, dzięki współfinansowaniu przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach pomocy technicznej Programu Infrastruktura i Środowisko.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 01.02.2023

    Dąb Fabrykant na Europejskie Drzewo Roku!


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 27.01.2023

    12 książek w 2023 roku. Iga Świątek rzuca fanom wyzwanie czytelnicze


  • 16.01.2023

    Bolt przedłuża współpracę z Feminoteką


  • 11.01.2023

    Wspólnie ocalili przed zmarnowaniem prawie pół tony jedzenia


  • 10.01.2023

    Dogoterapia – moc merdającego ogona pomogła prawie 13 500 osobom


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek