W sobotę, 15 października, rusza druga odsłona medialna tegorocznej edycji kampanii „KLUB PANCERNIKA KLIKA W FOTELIKACH”. Jej bohater – pancernik Gustaw – po raz kolejny z billboardów, telewizji, radia i internetu będzie przypominał dzieciom i ich rodzicom, że jazda najmłodszych, zapiętych pasami w fotelikach jest warunkiem ich bezpieczeństwa w ruchu drogowym. Przekaz reklamowy kampanii wzmocnią nowy layout jej strony www oraz realizowany za pośrednictwem internetu konkurs. Kampanię na zlecenie Instytutu Transportu Samochodowego realizuje Fabryka Komunikacji Społecznej.
Druga, 2-tygodniowa ofensywa reklamowa Klubu Pancernika w tym roku zaplanowana została na październik, aby w obliczu pogarszającej się aury zwrócić uwagę dzieci i rodziców na kwestie bezpieczeństwa. Wcześniej się ściemnia, a mało sprzyjające i nieprzewidywalne warunki atmosferyczne wpływają na wzrost ryzyka kolizji drogowych. Dlatego niezwykle ważne jest bezwzględne stosowanie do przewożenia najmłodszych odpowiednio dostosowanych do ich wagi i wzrostu urządzeń zabezpieczających. Wiedzę o tym, jak właściwie wybrać fotelik, zamontować go w aucie i przekonać do jego używania dziecko promuje na swojej stronie internetowej bohater kampanii – pancernik Gustaw. Na stronie klubpancernika.pl, która z okazji II odsłony kampanii otrzyma nową szatę graficzną (emisja 15 października), organizatorzy akcji umieścili ponadto: gry i zabawy ćwiczące spostrzegawczość i refleks, tapety i gadżety do ściągnięcia oraz konkurs z nagrodami. Rodzice – poza informacjami i wskazówkami dotyczącymi bezpiecznego przewożenia dzieci w samochodzie – znajdą na stronie Klubu m.in. giełdę fotelików i forum, gdzie mogą dzielić się swoimi doświadczeniami i wątpliwościami związanymi z bezpieczeństwem dzieci w ruchu drogowym. Strona www zawiera także sekcję przeznaczoną dla nauczycieli, gdzie zamieszczono scenariusze zajęć na temat BRD1, dostosowane do różnych grup wiekowych.
Październikowej odsłonie kampanii towarzyszy konkurs z nagrodami na pracę plastyczną, wiersz lub opowiadanie zatytułowany „Bezpieczne podróże jesienią”.
Kolejne konkursy ogłoszone zostaną już wkrótce na stronie internetowej Klubu Pancernika.
W dalszej części roku promowanie przekazu kampanii wesprze policja, której patrole – w ramach rutynowych kontroli pojazdów na drogach – będą rozdawać kierowcom i ich małym pasażerom odpowiednio zapiętym w foteliki maskotki Pancernika i specjalnie przygotowane w tym celu książeczki. Planowane są także działania edukacyjne, prowadzone w szkołach. Na przełomie 2011 i 2012 roku, na konferencji prasowej przedstawione zostaną poparte badaniami efekty tegorocznej edycji kampanii „KLUB PANCERNIKA KLIKA W FOTELIKACH” oraz plany na 2012 rok.
Kampania „KLUB PANCERNIKA KLIKA W FOTELIKACH”, realizowana jest od 2006 roku. Jej celem jest przekonanie dzieci w wieku 4-12 lat i ich rodziców do zmiany zachowań w zakresie prawidłowego stosowania urządzeń zabezpieczających dzieci w trakcie każdej podróży samochodem, niezależnie od długości trasy i wygody pasażera a także ich właściwego doboru do potrzeb dziecka. Organizatorem i inicjatorem kampanii jest Instytut Transportu Samochodowego w Warszawie, dzięki współfinansowaniu przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach pomocy technicznej Programu Infrastruktura i Środowisko.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.10.2024
Znamy nominowanych jubileuszowej 25. edycji Effie Awards Poland
-
03.10.2024
Noc Księgarń już 4 października. Prawie dwieście wydarzeń w 180 księgarniach
-
01.10.2024
Powstała Baza Ekspertów i Ekspertek Karty Praw Dziecka w Biznesie
-
27.09.2024
25 lat Galerii Rusz
-
13.09.2024
Dom na detoksie. Zapisz się na bezpłatne szkolenie
-
12.09.2024
Warszawskie Dni Filmu Niemego: 13-15 września w kinie Muranów