logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kreacje / printy
   ──────  22.02.2012

Jedno „Like a virgin” mniej



Kąpiel pod prysznicem to świetna okazja zarówno do poćwiczenia talentu wokalnego jak i oszczędzania wody. Wystarczy z repertuaru wyciąć jeden, ostatni utwór. Można w ten sposób zaoszczędzić nawet 26 litrów, o czym informuje hasło brazylijskiej kampanii: „One less ‘Love me tender’ can save up to 26 liters of water” („Jedno ‘Love me tender’ mniej może oszczędzić aż do 26 litrów wody”).

Poszczególne kreacja nawiązują do najpopularniejszych gwiazd muzyki pop: Elvisa Presleya, Madonny i Michaela Jacksona. Analogiczne hasła brzmią: „One less ‘Like a virgin’ can save up to 26 liters of water” (Jedno ‘Like a virgin’ mniej może oszczędzić aż do 26 litrów wody) i „One less ‘Thriller’ can save up to 26 liters of water” (Jeden ‘Thriller’ mniej może oszczędzić aż do 26 litrów wody).

Docelowo kampania namawia do całkowitego zaprzestania prysznicowych występów: „Leave your inner singer out of the shower” („Zostaw swojego wewnętrznego piosenkarza poza prysznicem”).

Kampanię na zlecenie organizacji SWU (Starts With You), propagującej zachowania proekologiczne, przygotowała agencja Fischer & Friends z Sao Paulo. Patronuje jej brazylijskie miasto Paulinia oraz Wydział Kultury Miasta Paulinia, a wspiera ją między innymi Heineken i Coca Cola. Oprócz kampanii, SWU prowadzi też szereg innych proekologicznych akcji – propagując niepalenie papierosów lub przetwarzanie opon samochodowych.
P. Ruszkowska

————————-

KOMENTARZ PROJEKTANTA GRAFIKI UŻYTKOWEJ
Autorzy kampanii stosując jako medium fotografię przybliżyli się do odbiorcy i w dowcipny, popkulturowy sposób ukazali istotny problem oszczędzania wody. Pomimo barwnej i bogatej stylizacji odbiór jest czytelny, a użyta typografia od razu kojarzy się z autorami ulubionych, „prysznicowych”  przebojów. Wszystkie trzy reklamy łączy ta sama kompozycja, gdzie dominantą staje się kostium piosenkarza umieszczony po lewej stronie oraz hasło kampanii – po prawej stronie kadru.
Borys Włoczkowski


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 13.03.2023

    Brak towaru w magazynie


  • 10.03.2023

    Rumia oddaje głos śmieciom


  • 14.02.2023

    Walentynki — Święto Zrywania


  • 14.02.2023

    Walentynkowo o donacji


  • 13.02.2023

    Wracają. Zawsze wracają


  • 01.02.2023

    Chcesz przestać, a nie możesz


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek