logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Jeden t-shirt dla dwóch osób
03.01.2017
Tematy: Kampanie, Kanada, Równouprawnienie i tolerancja, Walka z wykluczeniem społecznym

Jeden t-shirt dla dwóch osób

Your browser does not support the video tag.


Dwaj nieznajomi przymierzają wspólnie na ulicy kolorową koszulkę. Są to przypadkowi przechodnie, Kanadyjczycy, wybrani niezależnie od płci, koloru skóry czy wykonywanego zawodu.

Na bluzkach widnieje napis "The human race is a team sport" (gra słów – race to zarówno rasa, jak i wyścig: "Wyścig ludzi/Rasa ludzka jest sportem grupowym"). Pozytywna kampania została zrealizowana przez kanadyjską agencję Zulu Alpha Kilo. Jest propozycją organizacji People For Good i ma na celu promowanie bycia uprzejmym dla drugiego człowieka oraz pokazanie, że niezależnie od dzielących różnic ludzie stanowią jedną "drużynę". W tle gra piosenka Timmy’egoThomas’a "People are changing", która idealnie współgra z hasłami kampanii: "Would you give the shirt off your back to a stranger? What about get in a shirt with them? We all fit in this world together". ("Czy podzieliłbyś się t-shirtem z nieznajomym? A może przymierzylibyście go wspólnie? Wszyscy pasujemy do tego świata"). Kampania ma stać się inspiracją do robienia dobrych uczynków na własną rękę.

Katarzyna Kwiatkowska



Nazwa kampanii:
The togetherness shirt
Czas:
2016.12.13
Nadawca:
People For Good
Media:
Ambient
Wykonawca:
Zulu Alpha Kilo
Adresaci:
Obywatele Kanady
Hasło kampani:
Would you give the shirt off yourback to a stranger? What about get in a shirt with them? We all fit in this world together (Czy podzieliłbyś się t-shirtem z nieznajomym? A może przymierzylibyście go wspólnie? Wszyscy pasujemy do tego świata)





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 12.06.2025Kampanie

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek