Lekarze bezczynnie stoją nad małym chłopcem leżącym na stole operacyjnym, a rehabilitantki klęczą obok nieruchomego dziecka. Jeden cichy sygnał spowodował jednak, że na sali pojawił się potrzebny sprzęt, zapaliło się światło, a bohaterowie spotów wzięli się do pracy i pomocy dzieciom.
Kolejna, dziesiąta odsłona kampanii pod hasłem „Fundacja POLSAT – Jesteśmy dla dzieci” ma za zadanie pokazać wagę każdego, pojedynczego smsa o treści POMOC wysłanego by wesprzeć działania Fundacji – dofinansowanie rehabilitacji podopiecznych, remonty i wyposażenie szpitali oraz zakup i dofinansowanie leczenia. Kampania emitowana będzie na antenie Telewizji POLSAT, Polsat Cafe, Polsat News i Polsat Play.
Do dziś Fundacja objęła swoją pomocą 21196 małych pacjentów i wsparła finansowo 1134 szpitale i ośrodki medyczne w całym kraju, które zostały wyremontowane lub wyposażone w nowoczesny sprzęt medyczny. W sumie na cele statutowe Fundacja przekazała dotąd 189 943 626,69 złotych. Fundusze na prowadzenie działalności pochodzą z ogólnopolskich kampanii, darowizn, dotacji firm i osób prywatnych.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
08.01.2025
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO