logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Wielka Brytania, Ekologia i środowisko, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%
   ──────  20.03.2014

Jeden przyjaciel na tym wrogim świecie

Your browser does not support the video tag.


Wszyscy bohaterowie spotu w ciągu dnia spotkali się z wrogością i agresywnym zachowaniem. Na szczęście jest ktoś, kto zawsze będzie okazywał im miłość i cieszył się na ich widok.

Kobieta pracująca jako fundraiserka jest zbywana przez przechodniów, wymawiających się brakiem czasu. Piłkarzom najwyraźniej nie przypadła do gustu decyzja sędziego – krzycząc, idą za nim aż do jego samochodu. Bramkarz w klubie zachowuje spokój, kiedy mężczyźni, których nie wpuścił, zaczynają mu wygrażać. Po trudnym dniu wszyscy wracają do swojego domu, gdzie na ich twarzach pojawia się szeroki uśmiech –  wita ich bowiem stęskniony pies. Radosne podskoki i merdanie ogonem wynagradzają wszystko. 

Kampanię, zachęcającą do adopcji czworonogów, przygotowano na zlecenie londyńskiego The Mayhew Animal Home, zajmującą się pomocą bezdomnym zwierzętom. Jest to pierwszy spot promocyjny tej organizacji. Na portalu YouTube ma już prawie półtora miliona wyświetleń.

Nie mogę już znieść oglądania reklam, w których pojawiają się bite lub głodzone zwierzęta, to po prostu za smutne. Chciałem stworzyć spot, w którym byłaby pokazana prawda o tym, co dają nam psy, dlaczego tak je kochamy – wyjaśniał na stronie organizacji Dominic Goldman, dyrektor kreatywny agencji BBH, która przygotowała kampanię. Film wyprodukowało, a także sfinansowało, Moxie Pictures.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Unloved
Czas:
2014.3.6
Tematy:
Ekologia i środowisko, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%
Kraje:
Wielka Brytania
Nadawca:
The Mayhew Animal Home
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
BBH, Moxie Pictures
Adresaci:
Osoby, które nie mają zwierząt
Hasło kampani:
Unconditional love. Adopt a dog (Bezwarunkowa miłość. Zaadoptuj psa)





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 03.08.2022

    delio zamraża ceny pięciuset produktów do końca października


  • 29.07.2022

    AMS odlicza czas do Godziny „W” – nie tylko w Warszawie


  • 27.07.2022

    Na Dzień Ryby zapraszają bocian, byczek, kur i zając


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 22.07.2022

    Ponad 85 proc. potrzebnej sumy w zbiórce na Bayraktara dla Ukrainy!


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek