logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Jeden dzień dla zdrowia
07.09.2012
Tematy: Wydarzenia

Jeden dzień dla zdrowia



W czwartek 6 września 2012 ruszyła kampania na rzecz chorych z rakiem nerki „Dzień dla Zdrowia” zainaugurowana przez Fundację „Wygrajmy Zdrowie” im. prof. Grzegorza Madeja. Głównym celem kampanii jest pomoc pacjentom, którzy powinni nadal kontrolować stan swojego zdrowia i w razie potrzeby otrzymywać leczenie onkologiczne. – Jak wskazują wyniki badań tylko 30% pacjentów po nefrektomii wymagających dalszej obserwacji specjalistycznej zgłasza się na badania kontrolne i jest objętych dalszą terapią – twierdzi Szymon Chrostowski, Prezes Fundacji „Wygrajmy Zdrowie”. W sobotę 20 października 2012 br. w 10 województwach jednocześnie odbędzie się „Dzień dla zdrowia” podczas którego pacjenci po nefrektomii z powodu raka nerki będą mogli bezpłatnie wykonać badania kontrolne oraz skonsultować się ze specjalistą.

W ramach kampanii „Dzień dla Zdrowia” powstał szereg materiałów edukacyjnych dedykowanych pacjentom z rakiem nerki. Materiały te mają na celu w przystępnej formie przekazać pacjentom niezbędne informacje dotyczące postępowania po nefrektomii oraz zasad obserwacji onkologicznej. Fundacja wyposaża szpitale w punkty informacyjne zawierające foldery edukacyjne oraz poradniki. Jako partner Kidney Cancer Association (Światowego Stowarzyszenia Chorych na Raka Nerki) w Polsce dystrybuuje także polską wersję poradnika „Mamy Raka Nerki”. Każda placówka medyczna, jak i wojewódzkie samorządy zostaną wyposażone także w plakaty edukacyjne.

Aby wziąć udział w Dniu dla Zdrowia 2012, należy potwierdzić swój udział po otrzymaniu zaproszenia lub zgłosić się do placówki patronackiej na terenie danego województwa. Lista placówek wraz z danymi kontaktowymi znajduje się na stronie www.dziendlazdrowia.pl.

Fundacja „Wygrajmy Zdrowie” im. prof. Grzegorza Madeja to organizacja pozarządowa, która powstała w 2004 roku przy Centrum Onkologii – Instytucie im. Marii Skłodowskiej-Curie w Warszawie z inicjatywy pacjentów i lekarzy onkologów. Partnerem kampanii „Dzień dla Zdrowia” jest firma BAYER.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

  • 17.09.2025Wydarzenia

    Metroteka – pierwsza biblioteka na stacji metra

  • 10.09.2025Wydarzenia

    ‬Warszawa chroni dzieci w sieci – zgłoś szkołę

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek