logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Jannsen-Cilag wspiera chorych na szpiczaka
15.12.2011
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Jannsen-Cilag wspiera chorych na szpiczaka



W Polsce corocznie rozpoznaje się 1500 nowych przypadków szpiczaka mnogiego. Według danych Fundacji Urszuli Jaworskiej i Fundacji Centrum Leczenia Szpiczaka polscy pacjenci nie mają dostępu do standardowego leczenia, jakie mają inni obywatele Unii Europejskiej. Problemem w walce z chorobą jest także wciąż zbyt późna diagnoza wynikająca z niedostatecznej wiedzy na temat wczesnego wykrywania nowotworów układu krwiotwórczego. Polska pod względem dostępu do leczenia szpiczaka mnogiego zajmuje jedno z ostatnich miejsc w Europie.

Fundacja Urszuli Jaworskiej oraz Fundacja Centrum Leczenia Szpiczaka zorganizowały 29 listopada w Warszawie konferencję prasową pt. „Jakość życia pacjenta ze szpiczakiem mnogim w Polsce”, podczas której nastąpiła oficjalna inauguracja projektu Grup Wsparcia dla chorych na szpiczaka mnogiego oraz ich bliskich. Partnerem strategicznym programu jest firma farmaceutyczna Jannsen-Cilag.

Jest to program mający na celu poprawę jakości życia pacjentów i ich bliskich w trakcie procesu leczenia oraz zapewnienie im wsparcia psychicznego. Warsztaty odbywają się bezpłatnie w różnych ośrodkach hematologicznych w Polsce, by mogli uczestniczyć w nich pacjenci ze wszystkich regionów kraju. W trakcie spotkań uczestnicy zdobywają wiedzę na temat szpiczaka mnogiego, otrzymają niezbędną pomoc i wsparcie ze strony hematologa i psychoonkologa, oraz biorą udział w warsztatach radzenia sobie ze stresem i komunikacji w rodzinie.

Najbliższe warsztaty Grupy Wsparcia dla chorych na szpiczaka mnogiego oraz ich bliskich odbędą się 19 grudnia 2011 r. o godz. 15.30 w Galerii Stradomskie Centrum Dialogu na ul. Stradomskiej 11 w Krakowie.








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek