W połowie października ruszy nowa kampania Rzecznika Praw Dziecka. Spot „Bicie uczy, ale tylko złych rzeczy” wyreżyserował Jan Komasa (reżyser m.in. „Miasta 44” i „Sali Samobójców”), a w główną rolę wcielił się aktor Jerzy Radziwiłowicz (znany m.in. z filmów Andrzeja Wajdy). Kampania, za której kreację odpowiada agencja TELESCOPE, ma uświadomić społeczeństwu, że bicie dzieci to w Polsce wciąż aktualny problem, z którym należy walczyć.
Aprobatę dla tzw. klapsów deklaruje 60% polskiego społeczeństwa, a prawie 30 % dorosłych uznaje bicie za najskuteczniejszą w pewnych sytuacjach metodę wychowawczą (badanie TNS OBOP z 2013 roku na zlecenie Rzecznika Praw Dziecka).
Celem kampanii jest nie tylko nagłośnienie problemu, ale przede wszystkim zmiana postawy społeczeństwa wobec bicia dzieci, a tym samym obniżenia poziomu agresji i aprobaty dla stosowania przemocy wobec najmłodszych.
Kampania startuje 16 października. Oprócz emisji telewizyjnych planowane są również przekazy w innych mediach (spot radiowy, printy, Internet). Tego dnia zostaną zaprezentowane także najnowsze z 2014 r. pełne wyniki badań przeprowadzonych przez pracownię TNS OBOP na zlecenie Rzecznika Praw Dziecka „Społeczne postawy wobec przemocy w wychowaniu”.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.01.2025
Lisner wycofuje jaja z chowu klatkowego ze wszystkich swoich produktów
-
16.01.2025
Trwa nabór zgłoszeń do raportu FOB „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2024. Dobre praktyki”
-
15.01.2025
Pustułki w zakładach Cemex Polska: udany sezon lęgowy 2024
-
09.01.2025
1,5 mln nowych ryb trafiło do Odry
-
07.01.2025
Mattel dostosowuje swoje gry do potrzeb osób nierozróżniających kolorów
-
23.12.2024
Mennica Polska wybiła pierwszą monetę zaprojektowaną przez dziecko