W połowie października ruszy nowa kampania Rzecznika Praw Dziecka. Spot „Bicie uczy, ale tylko złych rzeczy” wyreżyserował Jan Komasa (reżyser m.in. „Miasta 44” i „Sali Samobójców”), a w główną rolę wcielił się aktor Jerzy Radziwiłowicz (znany m.in. z filmów Andrzeja Wajdy). Kampania, za której kreację odpowiada agencja TELESCOPE, ma uświadomić społeczeństwu, że bicie dzieci to w Polsce wciąż aktualny problem, z którym należy walczyć.
Aprobatę dla tzw. klapsów deklaruje 60% polskiego społeczeństwa, a prawie 30 % dorosłych uznaje bicie za najskuteczniejszą w pewnych sytuacjach metodę wychowawczą (badanie TNS OBOP z 2013 roku na zlecenie Rzecznika Praw Dziecka).
Celem kampanii jest nie tylko nagłośnienie problemu, ale przede wszystkim zmiana postawy społeczeństwa wobec bicia dzieci, a tym samym obniżenia poziomu agresji i aprobaty dla stosowania przemocy wobec najmłodszych.
Kampania startuje 16 października. Oprócz emisji telewizyjnych planowane są również przekazy w innych mediach (spot radiowy, printy, Internet). Tego dnia zostaną zaprezentowane także najnowsze z 2014 r. pełne wyniki badań przeprowadzonych przez pracownię TNS OBOP na zlecenie Rzecznika Praw Dziecka „Społeczne postawy wobec przemocy w wychowaniu”.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.07.2024
Nowy rozdział w historii Studia Filmów Rysunkowych w Bielsku-Białej
-
16.07.2024
31. finał ogólnopolskiej akcji Sprzątanie Świata
-
01.07.2024
Serce Wzgórz Dalkowskich Drzewem Roku 2024
-
28.06.2024
Auchan wprowadza wózki sklepowe dla psów
-
10.06.2024
Marsz Żółtej Wstążki
-
03.06.2024
Ewa Swoboda otrzymała tytuł Barbie Role Model i własną lalkę