logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Peru, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
   ──────  06.02.2012

Jakie śliczne trumny

Your browser does not support the video tag.


Trumny zachwycają pięknym rzemiosłem, aksamitnymi poduszkami i złotymi wykończeniami – nic, tylko położyć się na wieczny odpoczynek. Właściciel zakładu pogrzebowego gorąco zachwala swój asortyment, ale potencjalni klienci nie zamierzają prędko skorzystać z jego usług.

Agencja reklamowa Y&R z Peru, na zlecenie League Against Cancer (Ligi ds. Walki z Rakiem) przygotowała kampanię „The miracle of prevention” ("Cud prewencji"). Animacja zrealizowanego przez nią spotu przypomina produkcje studia Disney Pixar („Iniemamocni” czy „Ratatouille”), a jego klimat i specyficzny czarny humor (zakłady pogrzebowe niespecjalnie kojarzą się ze śpiewem i tańcem) przywodzi na myśl film Tima Burtona „Gnijąca panna młoda”. Akcja spotu kampanii „The miracle…” dzieje się jednak w świecie żywych, którym nieśpieszno na tamten świat. W musicalowym zakończeniu spotu, bohaterowie tańczą na zalanej słońcem ulicy i śpiewają, że „śmierć ich nie kręci”.

Mocną stroną kampanii jest z pewnością świetna animacja i wpadająca w ucho muzyka, autorstwa peruwiańskiego artysty Pelo Madueño. Uwagę przykuwa też zaskakujące połączenie muzyki i tańca ze światem trumien i zakładów pogrzebowych. Sam cel kampanii wydaje się dość nieprecyzyjny. Zwraca ona uwagę na potrzebę i istotną rolę profilaktyki, nie wiadomo tylko o jaki rodzaj działań prewencyjnych chodzi. Samo przesłanie „życie jest cenne” wydaje się mało oryginalne.
J. Czerwiński


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
The miracle of prevention
Czas:
2012.2.1 - 2012.2.29
Tematy:
Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Kraje:
Peru
Nadawca:
Liga Peruana de Lucha Contra el Cáncer
Media:
Internet, telewizja
Wykonawca:
Y&R (Lima)
Adresaci:
Ogół społeczeństwa





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 04.08.2022

    Pracoholik pozbawia swoje otoczenie relaksu


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


  • 20.07.2022

    Bądź bezpieczny przy pracy


  • 19.07.2022

    Nie jesteśmy twoim śmietnikiem


  • 18.07.2022

    Lidl Polska zachęca do powiedzenia TAK! roślinnym produktom


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek