logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Jakie są Polki po 35 roku życia?
16.11.2017
Tematy: Wydarzenia, Odpowiedzialny biznes / CSR, Polska, Kraje, Problemy społeczne, Inne

Jakie są Polki po 35 roku życia?



W ramach wspólnego projektu z marką Max Factor firma Coty przeprowadziła badanie, w wyniku którego powstał portret kobiety 35+. To przykład wdrażania w życie nowej strategii COTY ukierunkowanej na budowę świadomości dotyczącej różnorodności piękna. Projekt wsparły Lidia Popiel (fotograf), Eryka Sokólska (makijażystka) oraz Anna Białek (badacz).

 

Projekt ten to swojego rodzaju repozycjonowanie marki. Jego celem było przedefiniowanie relacji marka-konsument i postawienie na nowo konsumentki w centrum; bo to właśnie ona, jej inspiracja, doświadczenie, potrzeby i styl życia są kluczową inspiracją do tworzenia odpowiedniej propozycji produktowej. To właśnie próbując zrozumieć konsumentkę Max Factor wspólnie z agencją Kantar Millward Brown i badaczką Anną Białek zostały przeprowadzone badania fokusowe dotyczące kobiet 35+.

Portret kobiety, który wyłania się z tego badania jest bardzo ciekawy, ale nie do końca nieoczekiwany. Kobieta 35+ jest niezależna, pewna siebie, ambitna, ceni rozwój i stawia sobie konkretne cele. Według ankietowanych zaletą tego wieku i etapu w życiu jest doświadczenie i życiowa mądrość, które przekładają się na większą pewność siebie i satysfakcję. Kobiety 35+ dostrzegają wyraźną, pozytywną zmianę jaka w nich zaszła z wiekiem, co sprawia, że czują się lepiej teraz niż jako dwudziestoparoletnie dziewczyny, którymi były dekadę temu. To właśnie teraz bardziej akceptują siebie i nie czują presji, aby udowadniać innym swoją wartość – one już ją znają. A ponieważ znają swoją wartość, to tym lepiej znają również swoje potrzeby; łatwiej im jest je zrozumieć i skonkretyzować.

– „Jak wynika z badania, które zostało przeprowadzone na zlecenie marki Max Factor, kobiety nie chcą być szufladkowane i przypisywane do konkretnej kategorii. Nie lubią określenia „kobieta dojrzała”, czy
„w średnim wieku”
– komentuje Aleksandra Kujawska, Senior Director ds. Korporacyjnych Europy Wschodniej i Rosji w COTY Inc.

coty kobieta 35


Tematy:
Odpowiedzialny biznes / CSR, Inne
Kraje:
Polska





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 06.07.2025slider

    Młodzi ludzie najbardziej samotni

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek