logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
   ──────  14.06.2012

Jaki był ten pierwszy raz



Opowieści o tym „jaki był ten pierwszy raz” zazwyczaj budzą w odbiorcach zainteresowanie. Zmontowany ze skrawków pojedynczych wypowiedzi spot opowiada o doświadczeniach seksualnych kobiet w Wielkiej Brytanii.

Czy zakładanie prezerwatyw na banana w trakcie zajęć z wychowania seksualnego okazało się praktyczną lekcją? Czy dostęp do antykoncepcji był wystarczający? Swoimi opiniami na ten temat i wspomnieniami inicjacji seksualnej podzieliły się kobiety w różnym wieku i różnych ras. Poszczególne historie łączy wspólny mianownik – nieograniczony dostęp do antykoncepcji.

Kampania pt. „I remember my first time” (Pamiętam mój pierwszy raz) zwraca uwagę na fakt, że tego prawa pozbawione jest ponad 200 milionów kobiet na świecie. Puenta kampanii – „No child was born to die” (Żadne dziecko nie rodzi się, by umrzeć) – ma podkreślić najważniejszą konsekwencję nieplanowanych ciąż, czyli niechciane dzieci. Pozytywne doświadczenia z pożycia seksualnego, a także zaplanowanego macierzyństwa przedstawiane przez bohaterki filmu, stoją w opozycji do informacji o sytuacji kobiet mieszkających w krajach rozwijających się.

Kampanijny spot stanowi preludium do planowanego na 11 lipca w Londynie Forum Planowania Rodziny. Celem twórcy, a równocześnie nadawcy kampanii – organizacji Save the children, jest zachęcanie do podpisania petycji solidaryzującej się z kobietami, które pozbawione są praw do decydowania o przebiegu swojego życia seksualnego. Każdy podpis pod zamieszczoną na stronie internetowej organizacji petycją, może pomóc przekonać premiera Wielkiej Brytanii – Davida Camerona, a także innych liderów z całego świata, do zmiany polityki planowania rodziny.

Organizacja podkreśla, że prawo do edukacji i antykoncepcji może uratować życie nawet 3 milionów dzieci i 200 tysięcy matek.
Natalia Ożegalska


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 29.04.2022

    I kto tu jest potworem?


  • 28.04.2022

    Gdyby tylko mogły mówić…


  • 27.04.2022

    Gdy nie ma nic ważniejszego od nałogu


  • 22.04.2022

    Które dzielnice Warszawy, Krakowa i Poznania są najbardziej zielone?


  • 12.04.2022

    Rak płuca – bezpłatny webinar dla pacjentów i ich bliskich


  • 08.04.2022

    „Pierwsza pomoc ludzkości” – kurs pierwszej pomocy, który uczy tolerancji


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek