logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Jaką wartość ma wiedza, kiedy nie ma prądu?
06.05.2010
Tematy: Kampanie, Polska, Edukacja, Praca i polityka zatrudnienia

Jaką wartość ma wiedza, kiedy nie ma prądu?

Your browser does not support the video tag.


Powszechna wiedza wyniesiona ze szkoły nie jest imponująca: Myślę, więc jestem – Kartezjusz; Veni, Vidi, Vici – Juliusz Cezar; Być albo nie być – Hamlet; "Hamlet" – Wiliam Szekspir; "O Obrotach Ciał Niebieskich" – Mikołaj Kopernik; E=mc2 – Albert Einstein, Gdzie kucharek sześć, tam nie ma co jeść – przysłowie mądrością narodu. Z tego typu "kapitałem" trudno dobrze prosperować w społeczeństwie opartym na wiedzy i nadążać za rozwojem technologii.

Rozwiązaniem dla osób, które już ukończyły swoją edukację jest kształcenie ustawiczne, które staje się wymogiem cywilizacyjnym ponieważ jest głównym czynnikiem wzrostu gospodarczego i postępu społecznego.

Zdobywanie nowej wiedzy i umiejętności, ma ogromne znaczenie dla każdego, ponieważ stanowi potencjał chroniący przed wykluczeniem z rynku pracy i jednocześnie atut w poszukiwaniu nowego, bardziej atrakcyjnego zatrudnienia. Stanowi szansę podniesienie standardu życia, stabilizację i bezpieczeństwo. Na naukę nigdy nie jest za późno.

1 marca br. fundacja EOS rozpoczęła realizację projektu „Wiedza po godzinach", którego głównym celem jest upowszechnianie formalnego kształcenia ustawicznego oraz zachęcanie do korzystania z możliwości podnoszenia kwalifikacji zawodowych. Kampania promująca taki rodzaj edukacji rozpoczęta wiosną będzie trwała do końca września br.

Najważniejsze cele projektu to promocja idei kształcenia ustawicznego wśród mieszkańców województwa lubelskiego oraz dostarczenie informacji o możliwościach i korzyściach płynących z takich form kształcenia.

W ramach projektu na terenie województwa lubelskiego odbywa się kampania outdoorowa, akcja mobilowa, kampania telewizyjna, radiowa i prasowa (Gazeta Wyborcza, Dziennik Wschodni, Nowy Tydzień Lublin, Nowy Tydzień Chełm, Tygodnik Podlaski, Tygodnik Zamojski).



Nazwa kampanii:
Wiedza po godzinach
Czas:
2010.4.29 - 2010.9.30
Nadawca:
Fundacja EOS
Media:
Billboardy, telewizja, prasa, radio, internet
Wykonawca:
Vena Art
Adresaci:
Osoby, które ukończyły już swoją edukację - w wieku 25-64 l. i osoby nie uczące się - w wieku 18-24 l.; bezrobotni, bierni zawodowo i aktywni zawodowo, instytucje odpowiedzial
Hasło kampani:
Warto się uczyć. Warto wiedzieć więcej.





12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 12.06.2025Kampanie

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek