logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Indonezja, Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%
   ──────  30.12.2014

Jak zniszczyć zło, siedząc w fotelu



Wystarczy złożyć podpis! Każdy głos poparcia to siła, która niszczy złe nawyki lub powstrzymuje niedopuszczalne działania. Im więcej tych sił, tym większa skuteczność interwencji.

Portal change.org stanowi forum dla aktywistów – zarówno zwykłych ludzi, celebrytów, jak i doświadczonych działaczy. Przeznaczone jest ono do organizowania zbiorowych protestów, apeli oraz interwencji za pośrednictwem internetu. Każdy może umieścić tam swój list otwarty i prosić o poparcie użytkowników.

Nie wszyscy uświadamiają sobie jednak znaczenie internetowych petycji i listów otwartych udostępnianych dla osób, które utożsamiają się z daną ideą, protestem czy apelem. Portal change.org w ramach grudniowej kampanii zobrazował siłę oddolnej aktywności obywateli.

Za każdym podpisem pod petycją lub listem stoi jeden człowiek, który wyraża swoje oczekiwania, sprzeciw lub poparcie. Internet stał się współczesnym narzędziem masowych ruchów, bezkrwawych rewolucji, które burzą pomniki złych praktyk, przyzwyczajeń i przekonań. Taki przekaz stoi za kreacją stworzoną dla change.org przez agencję Publicis Metro. W jej ramach opublikowano dwa plakaty nawiązujące do przykładowych akcji, podejmowanych za pośrednictwem platformy.

Jeden z plakatów, które przedstawiają niszczenie pomników symbolizujących zastane złe sytuacje, kojarzy się m.in. ze sprzeciwem wobec planu polowań na rekiny białe u wybrzeży Australii, w celu zapewnienia bezpieczeństwa plażowiczom i nurkom (więcej tutaj). Merytoryczny sprzeciw poparty został przez 90 182 zwolenników zaprzestania agresywnej polityki wobec zwierząt zagrożonych wyginięciem i zakończył się sukcesem protestujących. Akcja odławiania rekinów została odwołana. To jedno z wielu zwycięstw aktywistów, korzystających z portalu change.org. Kampania ma na celu rozpropagowanie platformy wśród odbiorców i przekonanie ich, że zwycięstwo w ważnej dla nich sprawie o znaczeniu społecznym jest w zasięgu ręki.

Kamila Brzezińska


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Shark/Kids
Czas:
2014.12.4
Tematy:
Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%
Kraje:
Indonezja
Nadawca:
change.org
Media:
Prasa, plakaty
Wykonawca:
Publicis Metro
Adresaci:
Osoby aktywne społecznie, osoby które chcą podejmować działania istotne społecznie, internauci
Hasło kampani:
We can change.org (Możemy zmienić)





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


  • 17.01.2023

    Dbaj o siebie


  • 16.01.2023

    Bolt przedłuża współpracę z Feminoteką


  • 13.01.2023

    Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?


  • 12.01.2023

    (Nie) witaj szkoło!


  • 11.01.2023

    Gołąbek pokoju


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek