„Sięgamy Gwiazd” to akcja w ramach konkursu „Gwiazdy Dobroczynności”. Jej głównym elementem jest seria tekstów i filmów pokazujących, co jest najważniejsze we współpracy fundacji, stowarzyszeń i organizacji charytatywnych z osobami z pierwszych stron gazet. Anna Cieślak, Agnieszka Cegielska, Natalia Kukulska i Magdalena Różczka w rozmowach z przedstawicielami Fundacji La Strada, SOS Wioski Dziecięce, Fundacji Spełnionych Marzeń i Szkoły Otwartych Serc opowiadają o tym, jak wyglądał ich pierwszy kontakt, dlaczego od lat współpracują oraz opisują kulisy wspólnych działań.
Pomysł na tę kampanię powstał, gdy kilka znanych osób zaprzyjaźnionych z naszym plebiscytem „Gwiazdy Dobroczynności” opowiedziało nam, że dostają co tydzień po kilkadziesiąt maili z prośbami o zaangażowanie się w jakąś akcję lub kampanię. Często bardzo nietaktownych, natarczywych lub zupełnie nieprzemyślanych – mówi Katarzyna Kunert z Akademii Rozwoju Filantropii w Polsce, organizatora plebiscytu „Gwiazdy Dobroczynności”.
Głównym celem akcji stało się wypracowanie jasnych zasad współpracy i informowanie o najlepszych praktykach. Na stronie gwiazdydobroczynnosci.pl znajdują się teksty opisujące konkretne przykłady współpracy gwiazd z organizacjami pozarządowymi oraz cztery krótkie filmy, w których Anna Cieślak, Agnieszka Cegielska, Natalia Kukulska i Magdalena Różczka rozmawiają z przedstawicielami Fundacji La Strada, SOS Wioski Dziecięce, Fundacji Spełnionych Marzeń i Szkoły Otwartych Serc.
Postanowiliśmy dodatkowo porozmawiać z osobami odpowiedzialnymi za kontakt ze znanymi osobami w organizacjach pozarządowych. Wybraliśmy SOS Wioski Dziecięce, Stowarzyszenie WIOSNA z Krakowa, Fundację La Strada, Szkołę Otwatych Serc oraz Fundację Na Ratunek z Chorobą Nowotworową. Chcieliśmy dowiedzieć się, dlaczego to właśnie im udało się nawiązać doskonałą współpracę z gwiazdami takimi jak Paweł Małaszyński, Szymon Majewski, Natalia Kukulska, Martyna Wojciechowska czy Jerzy Dudek – wyjaśnia Ola Brzozowska, koordynatorka konkursu „Gwiazdy Dobroczynności”.
Efektem kilku godzin rozmów oraz filmów nagranych na potrzeby kampanii „Sięgamy Gwiazd” były powtarzające się wskazówki, które zostaną przedstawione w formie jednego filmu na stronie akcji.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
27.11.2023
Rusza 23. MFF Watch Docs — start w najbliższy piątek
-
23.11.2023
„Sernik z kamieniami” już w sprzedaży!
-
20.11.2023
Po raz dziesiąty Mosznowładcy zapuszczają wąsy i badają mężczyzn w całej Polsce
-
15.11.2023
Zapraszamy na webinar dla mediów – jak nie stygmatyzować osób w kryzysie psychicznym
-
27.10.2023
„Tęczowy Piątek” pod patronatem Wysokieobcasy.pl i Wyborcza.pl
-
25.10.2023
Lidl i WWF Polska łączą siły na rzecz odtworzenia krajobrazu rolniczego w Polsce