logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Jak uniknąć wypadku na A2
02.10.2013
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Jak uniknąć wypadku na A2



Animacje z wpadającą w ucho piosenką w tle, w których rzucają się w oczy sceny potrącenia przez samochód (nieco w stylu popularnej kreskówki Happy Tree Friends), są częścią kampaniiedukacyjnej Autostrady Wielkopolskiej SA pod hasłem „Bezpieczna jazdA2. Lubię to!”. Spółka prowadzi działania edukacyjne dla młodych kierowców, propagujące zasady bezpieczeństwa na autostradzie.

Według danych Komendy Głównej Policji we wrześniu dochodzi do największej liczby wypadków drogowych, a sprawcą co drugiego są osoby poniżej 30 roku życia. W 2012r. na wszystkich polskich autostradach doszło do 247 wypadków, w wyniku których zginęły 44 osoby, a 390 zostało rannych. Statystyki wskazują, że najczęstszymi sprawcami wypadków drogowych są kierowcy do 30 roku życia. Najwięcej wypadków kierujący spowodowali we wrześniu – powyżej 3 tys. (10% ogółu wypadków spowodowanych przez kierujących).

W ramach akcji, na profilach Autostrady Wielkopolskiej SA w mediach społecznościowych prezentowane są filmy edukacyjne, poruszające najważniejsze aspekty bezpiecznego uczestnictwa w ruchu autostradowym: noszenie odblasków w przypadku konieczności wyjścia z auta np. podczas awarii, zasady bezpiecznego „łapania autostopa” na autostradzie, z myślą o wracających z wakacji studentach, oraz zalety podróżowania autostradą.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek