logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia
   ──────  13.10.2014

Jak tworzyć wizerunek miasta



Jak stworzyć unikalny w skali kraju wizerunek miejsca atrakcyjnego dla mieszkańców, turystów i inwestorów? O tym, a także o trendach i wizjonerskich projektach będzie mowa podczas IV Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach. Wydarzenie odbędzie się w dniach 20-21 listopada br. w Rzeszowie.

Jak piszą organizatorzy wydarzenia: W ciągu ostatnich kilku lat nastąpił znaczny progres w świadomym kształtowaniu wizerunku miejsc i regionów. Pionierami były największe polskie miasta, które wyznaczały standardy, inspirując się przykładami z Zachodu. Dzisiaj marketing terytorialny nie jest wyłącznie domeną dużych aglomeracji i regionów. Jednak w tej dziedzinie wciąż nie brakuje znaków zapytania, których dostarczają np. nowe technologie. Czwarta edycja Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach będzie okazją do dyskusji na ten temat.

Przykładem innowacyjnych narzędzi są social media i aplikacje mobilne, które mogą skutecznie uzupełnić tradycyjne działania, jeśli ich zastosowanie będzie spójne z realizowaną strategią promocji, a zatem adekwatne do wyznaczonych celów i zdefiniowanych grup odbiorców.

Dzisiaj skuteczność warunkują: dobry pomysł, zdefiniowanie unikatowych atutów, stworzenie oferty i zakomunikowanie jej przy użyciu odpowiednich narzędzi. Ważnym trendem staje się promowanie miejsc poprzez doświadczenia – podsumowuje dr Dariusz Tworzydło, prezes zarządu Exacto, organizatora technicznego Kongresu. Experiential marketing, o którym mowa, to koncepcja budowania wizerunku i relacji na bazie emocji oraz doznań, które zakorzenią się w świadomości odbiorcy.

Spotkanie adresowane jest do wszystkich, którzy związani są z budowaniem i promocją wizerunku miast oraz regionów. O kreowaniu marek miejsc opowiedzą przedstawiciele firm, agencji marketingowych oraz mediów. W programie dwudniowego wydarzenia znajdzie się kilkanaście godzin prelekcji i praktycznych warsztatów. Podczas Kongresu będzie też mowa o dobrych praktykach z zakresu marketingu terytorialnego oraz roli, jaką w tej dziedzinie pełnią jednostki samorządu. Ubiegłoroczne spotkanie zgromadziło ponad 150 uczestników.

Głównymi partnerami wydarzenia są: Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, Urząd Miasta Rzeszowa i Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka. Więcej informacji znajduje się na stronie www.podkarpackie.org.pl.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 02.06.2023

    Inicjatywa Tytoń 21 – mniej młodych ludzi uzależni się od palenia


  • 01.06.2023

    Drzewo Roku 2023 – rozpoczynamy głosowanie!


  • 31.05.2023

    „Dyskryminacja osób z niepełnosprawnościami” – premiera raportu Fundacji Avalon


  • 29.05.2023

    Green Caffè Nero rusza z inicjatywą #zKawąNaRowerze


  • 24.05.2023

    Wiosenny Dzień Charta


  • 22.05.2023

    Trwają zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek