Kreacje / printy, Kampanie, Wielka Brytania, Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie, Raportowanie społeczne
────── 22.03.2022
Jak się spisać na wesoło
Spis Powszechny. Trudno wyobrazić sobie mniej atrakcyjne wydarzenie do promowania w ramach kampanii społecznych. Jak się jednak okazuje – nic bardziej mylnego.
Agencja Worldwide Partners Inc stworzyła klip, zachęcający do wzięcia udziału w szkockim odpowiedniku naszego Narodowego Spisu Powszechnego, który z jednej strony bawi swoją absurdalnością, a z drugiej zupełnie serio ukazuje korzyści z niego płynące:
Więcej na temat Scotland’s Census można dowiedzieć się TUTAJ.
Nazwa kampanii:
Getting the right things out.
Czas:
2022.2.21
Kraje:
Wielka Brytania
Nadawca:
Scotland's Census
Media:
film
Wykonawca:
Worldwide Partners Inc, United Kingdom
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
06.10.2024
Po prostu się rusz!
-
04.10.2024
Jesienny talerz żywieniowy
-
04.10.2024
Jak oswoić prądożerców?
-
03.10.2024
Znamy nominowanych jubileuszowej 25. edycji Effie Awards Poland
-
03.10.2024
Noc Księgarń już 4 października. Prawie dwieście wydarzeń w 180 księgarniach
-
02.10.2024
Pomarańcza