logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia
   ──────  06.02.2015

Jak redukować ślad węglowy



26 lutego w Warszawie odbędzie się seminarium „Carbon Footprint”, skierowane przede wszystkim do przedsiębiorców. Wydarzenie w hotelu Radisson Blu Centrum organizuje Western Energy Consulting oraz organizacja RECS International.

Jak podają organizatorzy, coraz częściej inwestorzy i klienci pytają przedsiębiorców o kwestie związane z redukcją tzw. śladu węglowego (carbon footprint; suma emisji gazów cieplarnianych wywołanych pośrednio lub bezpośrednio przez dany podmiot), a kwestia, czy dane przedsiębiorstwo wprowadziło już standardy z tym związane w swoich strukturach, ma wpływ na wybór oferenta. Uchwalona w 2014 przez Parlament Europejski dyrektywa 2014/95/UE będzie nakładać na spółki giełdowe obowiązek sporządzania raportów zawierających informacje niefinansowe, m.in. raportowanie środowiskowe, czyli ich wpływ na środowisko i kierunki poprawy tego wpływu. Zasadniczym elementem takich raportów są ślad węglowy i ślad wodny. Zdaniem organizatorów, na przestrzeni najbliższych lat może się okazać, że wszystkie przedsiębiorstwa będą zmuszone do mierzenia poziomu dwutlenku węgla właśnie poprzez oddziałujące na nie mechanizmy rynkowe.

Wydarzenie skierowane jest zarówno do tych, którzy już postanowili obniżać ślad węglowy, jak i do tych, którzy dopiero się do tego przymierzają. W programie m.in.:

  • Metody zagospodarowania offsetu
  • Gwarancje pochodzenia, a carbon footprint. Jak można zastosować w Polsce rozwiązania z innych rynków?
  • Green House Gas Protocol – najważniejsze postanowienia, zmiany, analiza zakresu 1, 2 i 3
  • Analiza prawna otoczenia regulacyjnego w kontekście śladu węglowego
  • Przykłady najlepszych praktyk

Podczas wydarzenia wystąpią eksperci z całej Europy, m.in.: Kjell Arne Nielsen (Ambasada Norwegii), Jared Braslawsky (RECS International, Holandia), Hans Petter Kildal (wiceprezes, Bergen Energii, Norwegia), mec. Paweł Puacz (Clifford Chance, Polska), Agnieszka Koc (Kierownik ds. ochrony środowiska i bezpieczeństwa pracy, Danone Polska), Jarosław Szczygieł (Fundacja Partnerstwo dla Środowiska, Polska), John Harris (Technical Manager, Corporate Finance and Tax, IKEA, Szwecja), Markus Klimscheffskij (Grexel Systems, Association of Issuing Bodies) oraz Marcin Sinica (Sales Trader, Amsterdam Capital Trading).

Honorowymi patronami seminarium są Association of Issuing Bodies, Ambasada Norwegii oraz Ambasada Holandii. Sponsorem wydarzenia jest Amsterdam Capital Trading z siedzibą w Amsterdamie.

Wszystkie pozostałe szczegóły znajdują się na stronie event.westernenergyconsulting.com.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 02.06.2023

    Inicjatywa Tytoń 21 – mniej młodych ludzi uzależni się od palenia


  • 01.06.2023

    Drzewo Roku 2023 – rozpoczynamy głosowanie!


  • 31.05.2023

    „Dyskryminacja osób z niepełnosprawnościami” – premiera raportu Fundacji Avalon


  • 29.05.2023

    Green Caffè Nero rusza z inicjatywą #zKawąNaRowerze


  • 24.05.2023

    Wiosenny Dzień Charta


  • 22.05.2023

    Trwają zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek