logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Jak pozbyć się wszystkiego, co się kocha?
23.02.2016
Tematy: Kampanie, Stany Zjednoczone, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

Jak pozbyć się wszystkiego, co się kocha?

Your browser does not support the video tag.


Chyba wielu rodziców nastolatków chciałoby, aby choć na chwilę pozbyli się oni swoich telefonów i laptopów. Co może sprawić, aby nastolatka porzuciła także swoją pasję, szkołę, rodzinę i przyjaciół? Odpowiedź wykrzykują cheerleaderki: "Give me an 'H’ Give me an 'E’ Give me an 'R’ 'O’ 'I’ 'N’ What does that spell? HEROIN!", machając pomponami.

Historię amerykańskiej dziewczyny, która rezygnuje ze wszystkiego co ma w życiu przedstawia spot kampanii zatytułowanej "All American Girl". Nagranie rozpoczyna się ujęciem dziewczyny zażywającej heroinę, która jest powodem negatywnej przemiany nastolatki. Następnie ukazuje kolejne decyzje nastolatki, która porzuca swoją drużynę cheerleaderek, naukę, pozbywa się laptopa, telefonu, a także swojego psa i oddala się od rodziny. Przesłanie spotu uzupełnia piosenka, którą można usłyszeć w tle.

Głównym celem tej kampanii jest ostrzeżenie przed skutkami jakie niesie za sobą zażywanie narkotyków, heroiny. Ma na przestrzec przed sięganiem po heroinę, ukazać jak wiele można przez to stracić oraz jak zmienia się życie osoby uzależnionej. Działania w ramach kampanii zostały podjęte również na Instagramie, gdzie użytkownicy mogą wrzucać zdjęcia z hashtagiem #heroin oraz podzielić się swoją historią i przemyśleniami na temat kampanii. Twórcy chcieli zwrócić uwagę na rosnący problem uzależnień od heroiny wśród młodych osób, sprowokować do działania oraz zainicjować dyskusję na ten temat. Spot pomija aspekt możliwej pomocy i wyjścia z nałogu, koncentrując się na całkowicie negatywnym przekazie.

Spot został przygotowany przez agencję Schupp Consulting na zlecenie amerykańskiej Narodowej Rady Alkoholizmu i Narkomanii (National Council on Alcoholism & Drug Abuse) oraz zaprezentowany podczas pięćdziesiątego finału Super Bowl.

Joanna Grams



Nazwa kampanii:
All American Girl
Czas:
2016.2.7
Nadawca:
National Council on Alcoholism & Drug Abuse
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
Schupp Consulting
Adresaci:
Nastolatkowie, osoby młode zażywające heroinę lub narażone na wpadnięcie w nałóg
Hasło kampani:
Pick up heroin and you'll throw away everything you love (Weź heroinę i odrzucisz wszystko, co kochasz)





12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 12.06.2025Kampanie

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

  • 08.06.2025Kreacje / printy

    W chłodni

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek