logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Kanada, Bezpieczeństwo ruchu drogowego
   ──────  24.07.2014

Jak po sznurku do kłopotów

Your browser does not support the video tag.


Linka unaocznia połączenie ze sobą wszystkich konsekwencji jednej, błędnej decyzji.

Każdy gest niesie ze sobą określony zestaw konsekwencji, które nie zawsze są oczywiste w momencie podejmowania działania. Decyzja o tym, aby sięgnąć po kluczyki samochodowe może przyczynić się do rozpaczy dziecka i kłopotów całej rodziny. 

Kanadyjskie stowarzyszenie działające na rzecz bezpieczeństwa drogowego w Québecu – Société de l’assurance automobile Québec (SAAQ) wyjaśnia, że są to efekty jazdy pod wpływem alkoholu. Z pomocą agencji La Cavaliere stworzono kolejną już akcję informacyjną, której celem jest uświadomienie uczestnikom ruchu drogowego całego spektrum konsekwencji, jakie mogą wiązać się z prowadzeniem pojazdów w stanie nietrzeźwości. Z danych opublikowanych na stronie internetowej SAAQ wynika, że wypadki spowodowane jazdą w stanie odurzenia alkoholowego w Québecu generują corocznie nie tylko niepokojące liczby ofiar śmiertelnych (blisko 190 osób), oraz poszkodowanych w inny sposób (410 osób z poważnymi uszkodzeniami, 2 070 z drobnymi uszkodzeniami ciała). Przyczyniają się także do znacznych wydatków w celu zrekompensowania szkód ofiarom zdarzeń drogowych. Osiągają one rocznie wartość blisko 90 miliona dolarów.

Spot telewizyjny, opublikowany w ramach kampanii na potrzeby SAAQ, w obrazowy sposób pokazuje łańcuch przyczyn i skutków, jaki zostaje uruchomiony przez decyzję o prowadzeniu samochodu po spożyciu piwa przez bohatera. Zarówno francuskie hasło kampanii: „Un geste lourd de conséquences” („Gest brzemienny w konsekwencje”), jak i tłumaczenie na potrzeby anglojęzycznych odbiorców: „It’s All Tied to One Decision” („To wszystko jest związane z jedną decyzją”) pokazuje, że negatywne następstwa nierozważnego postępowania spadają na kierowcę w sposób automatyczny, na który później nie ma on już wpływu. Odbiorcy kampanii oprócz spotu telewizyjnego, mogą obejrzeć także reklamy prasowe, które w przejrzysty sposób wymieniają skutki popełnienia przestępstwa drogowego. Innymi formami przekazu, za pośrednictwem których SAAQ próbuje dotrzeć do kierowców z Québecu i całej Kanady, są spot radiowy oraz bannery internetowe. Strona internetowa organizacji oferuje natomiast praktyczne i szczegółowe informacje na temat okoliczności prawnych, wysokości i rodzaju opłat oraz innych problemów z jakimi muszą mierzyć się pijani sprawcy wypadków.

Kamila Brzezińska


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Cable
Czas:
2014.6.9 - 2014.7.6
Tematy:
Bezpieczeństwo ruchu drogowego
Kraje:
Kanada
Nadawca:
Société de l’assurance automobile Québec
Media:
Spot telewizyjny, spot radiowy, prasa, bannery internetowe
Wykonawca:
La Cavaliere
Adresaci:
Kierowcy - mieszkańcy Québecu i całej Kanady
Hasło kampani:
Un geste lourd de conséquences (Gest brzemienny w konsekwencje); It’s All Tied to One Decision (To wszystko jest związane z jedną decyzją)





polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 25.09.2023

    Jedyny słuszny kandydat


  • 21.09.2023

    Gdzie jest sęp?


  • 20.09.2023

    Zanim to się stanie


  • 19.09.2023

    Dach nad głową


  • 19.09.2023

    Paszport do przyszłości


  • 18.09.2023

    Źrenice


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek