Ktoś może uwielbiać koty i ciągle działać dla ich dobra – karmić, zapewniać schronienie, ratować z opresji, kiedy nie umieją zejść z drzewa i głaskać. Ktoś inny może działać na rzecz starszych ludzi – pomagać im na co dzień w zakupach, zapewniać bezpieczeństwo na przejściu dla pieszych czy towarzyszyć na spacerze. A adresaci kampanii „Do one good deed that worth for many” mogą zrobić coś dla miłośników zwierząt i opiekunów starszych, kiedy z kolei ci są w potrzebie. Mowa o kampanii zachęcającej do wspierania działalności Instytutu Transplantacji Szpiku Kostnego TMO. Kampania prezentuje role w społeczeństwie ludzi oczekujących na przeszczep. A jakie jest zadanie adresatów?
Jeśli znajdą się chętni, by finansowo wesprzeć transplantologię, wielu chorych będzie miało szansę na normalne życie i powrót do wcześniejszych zajęć. Jak pokazuje kampania, jeden dobry czyn pociąga za sobą kolejny i kolejny – na plakatach ludzie opiekujący się starszymi i zwierzętami przedstawieni zostali w kilkunastu sytuacjach, które znów mogą mieć miejsce, jeśli adresaci kampanii okażą wsparcie. Pod nazwą kampanii na plakacie widnieje napis: “The TMO Institute has collaborated with the accomplishment of more than 2,250 bone marrow transplants. Now we do need your help. Donate any amount in HSBC Bank, agency 0054, account 80716-40” („Dzięki wsparciu Instytutu TMO udało się przeprowadzić 2250 przeszczepów szpiku kostnego. Teraz potrzebujemy Twojej pomocy. Przekaż jakąkolwiek kwotę do Banku HSBC – agencja 0054, konto 80716-40”).
Katarzyna Łabuś
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
12.06.2024
Żyję z HIV – poznaj ich historie
-
28.05.2024
Jak ruchem zmieniać umysł?
-
16.05.2024
Pod opieką ropuchy
-
13.05.2024
Kintsugi — sztuka sklejania człowieka
-
06.05.2024
Truskawki to ulubione owoce Polaków
-
01.05.2024
Praca jest dla nas źródłem stresu