logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Jak oczarować biznes? Dlaczego warto zostać oczarowanym?
24.10.2011
Tematy: Wydarzenia

Jak oczarować biznes? Dlaczego warto zostać oczarowanym?



Czym są organizacje pozarządowe? Na jakich polach można z nimi współpracować? Jakie korzyści niesie ta współpraca? Na te i inne pytania znajdą odpowiedź czytelnicy poradnika „Magiczna Pozarządówka”, dostępnego bezpłatnie na stronie organizacji Konkordia www.konkordia.org.pl. „Magiczna Pozarządówka” to poradnik dla organizacji pozarządowych, przedstawicieli biznesu, instytucji naukowych oraz samorządów lokalnych.

„Magiczna Pozarządówka” składa się z czterech części:

    1. Jak oczarować biznes? Poradnik dla organizacji pozarządowych (strategia działania, obszary współpracy z przedsiębiorcami, korzyści ze współpracy, pozyskiwanie partnerów biznesowych, wpływ na środowisko firmy, sprawozdawczość, kryzysy we współpracy, komunikacja)
    2. Dlaczego warto zostać oczarowanym? Poradnik dla biznesu (możliwości oraz korzyści ze współpracy z organizacjami pozarządowymi, strategia społecznej odpowiedzialności firmy, aspekty prawno-podatkowe współpracy, komunikacja z organizacją pozarządową, kryteria sprawdzania organizacji pozarządowych)
    3. Jak oczarować się nawzajem? Poradnik dla organizacji pozarządowych i samorządów lokalnych (aspekty prawne, ekonomia społeczna, narzędzia i kompetencje samorządów niezbędne do rozwoju współpracy z organizacjami pozarządowymi)
    4. Jak oczarować się nawzajem? Poradnik dla organizacji pozarządowych i instytucji naukowych (możliwości i korzyści ze współpracy, jak przygotować się do współpracy, jak utrzymać długofalowość współpracy)

Wśród autorów znaleźli się, m.in., Joanna Bochniarz (Partner Duende Doradztwo), Marek Borowski (Prezes Zarządu Federacji Polskich Banków Żywności), Elżbieta Ćwiklińska – Kożuchowska (Prezes Fundacji Klasa Kobiet), Zofia Dzik (Prezes Zarządu Fundacji Humanites – Sztuka Wychowania), Kuba Giedrojć (Departament Komunikacji PKPP Lewiatan), Jorge Gimeno (Partner Duende Doradztwo), Magdalena Huszcza (Członek Zarządu Fundacji Inicjatyw Społeczno-Ekonomicznych), Krzysztof Kacuga (Członek Zarządu Fundacji Rozwoju Świętochłowic), Magdalena Kostulska (Specjalistka ds. Współpracy z biznesem, UNDP United Nations Development Programme), Jacek Nowak (Członek Zarządu Fundacji TVN „Nie jesteś sam”), Marta Knyps (Specjalistka ds. Koordynacji Programów Fundacji Dr Clown), Adriana Matuszewska (Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie), Magdalena Pieczyńska (Wieloosobowe stanowisko ds. organizacji pozarządowych Wydział Współpracy Społecznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego), Ewa Rumińska (Prezes Zarządu Fundacji Albatros).

Projekt Konkordia jest urzeczywistnieniem myśli „Tam zwycięstwo, gdzie zgoda” (Ubi concordia, ibi victoria), która zrodziła się w starożytnym Rzymie. Ruch inicjuje dialog przedstawicieli czterech światów – organizacji pozarządowych, biznesu, samorządów i instytucji naukowych w celu stworzenia standardów współpracy międzysektorowej. Projekt jest zaplanowany na lata 2010-2013.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 14.04.2025Wydarzenia

    Nie wyrzucaj ubrań do odpadów zmieszanych!

  • 23.03.2025Wydarzenia

    Operacja Czysta Rzeka

  • 20.03.2025Wydarzenia

    Polski Buk z Dalkowa zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2025!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek