logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia
   ──────  24.10.2011

Jak oczarować biznes? Dlaczego warto zostać oczarowanym?



Czym są organizacje pozarządowe? Na jakich polach można z nimi współpracować? Jakie korzyści niesie ta współpraca? Na te i inne pytania znajdą odpowiedź czytelnicy poradnika „Magiczna Pozarządówka”, dostępnego bezpłatnie na stronie organizacji Konkordia www.konkordia.org.pl. „Magiczna Pozarządówka” to poradnik dla organizacji pozarządowych, przedstawicieli biznesu, instytucji naukowych oraz samorządów lokalnych.

„Magiczna Pozarządówka” składa się z czterech części:

    1. Jak oczarować biznes? Poradnik dla organizacji pozarządowych (strategia działania, obszary współpracy z przedsiębiorcami, korzyści ze współpracy, pozyskiwanie partnerów biznesowych, wpływ na środowisko firmy, sprawozdawczość, kryzysy we współpracy, komunikacja)
    2. Dlaczego warto zostać oczarowanym? Poradnik dla biznesu (możliwości oraz korzyści ze współpracy z organizacjami pozarządowymi, strategia społecznej odpowiedzialności firmy, aspekty prawno-podatkowe współpracy, komunikacja z organizacją pozarządową, kryteria sprawdzania organizacji pozarządowych)
    3. Jak oczarować się nawzajem? Poradnik dla organizacji pozarządowych i samorządów lokalnych (aspekty prawne, ekonomia społeczna, narzędzia i kompetencje samorządów niezbędne do rozwoju współpracy z organizacjami pozarządowymi)
    4. Jak oczarować się nawzajem? Poradnik dla organizacji pozarządowych i instytucji naukowych (możliwości i korzyści ze współpracy, jak przygotować się do współpracy, jak utrzymać długofalowość współpracy)

Wśród autorów znaleźli się, m.in., Joanna Bochniarz (Partner Duende Doradztwo), Marek Borowski (Prezes Zarządu Federacji Polskich Banków Żywności), Elżbieta Ćwiklińska – Kożuchowska (Prezes Fundacji Klasa Kobiet), Zofia Dzik (Prezes Zarządu Fundacji Humanites – Sztuka Wychowania), Kuba Giedrojć (Departament Komunikacji PKPP Lewiatan), Jorge Gimeno (Partner Duende Doradztwo), Magdalena Huszcza (Członek Zarządu Fundacji Inicjatyw Społeczno-Ekonomicznych), Krzysztof Kacuga (Członek Zarządu Fundacji Rozwoju Świętochłowic), Magdalena Kostulska (Specjalistka ds. Współpracy z biznesem, UNDP United Nations Development Programme), Jacek Nowak (Członek Zarządu Fundacji TVN „Nie jesteś sam”), Marta Knyps (Specjalistka ds. Koordynacji Programów Fundacji Dr Clown), Adriana Matuszewska (Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie), Magdalena Pieczyńska (Wieloosobowe stanowisko ds. organizacji pozarządowych Wydział Współpracy Społecznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego), Ewa Rumińska (Prezes Zarządu Fundacji Albatros).

Projekt Konkordia jest urzeczywistnieniem myśli „Tam zwycięstwo, gdzie zgoda” (Ubi concordia, ibi victoria), która zrodziła się w starożytnym Rzymie. Ruch inicjuje dialog przedstawicieli czterech światów – organizacji pozarządowych, biznesu, samorządów i instytucji naukowych w celu stworzenia standardów współpracy międzysektorowej. Projekt jest zaplanowany na lata 2010-2013.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 16.05.2022

    Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


  • 12.05.2022

    „Druh znaczy przyjaciel” – Dem zaprojektował polsko-ukraiński słowniczek dla dzieci


  • 11.05.2022

    Dzień bez Śmiecenia — inauguracja letniej edycji Operacji Czysta Rzeka


  • 10.05.2022

    Gazeta.pl i Ukrayina.pl licytują słynne znaczki pocztowe z podpisami bohaterów Ukrainy


  • 06.05.2022

    Muzeum Narodowe w Warszawie i AMS pokazują sztukę w przestrzeni miasta


  • 03.05.2022

    Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek