Kreacje / printy, Kampanie, Nigeria, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Równouprawnienie i tolerancja
────── 30.03.2022
Jak mężczyźni
Nigeryjska agencja reklamowa Noah’s Ark (czyli Arka Noego) postanowiła wykorzystać Międzynarodowy Dzień Kobiet (International Women’s Day) do przeprowadzenia działań z zakresu self-promo.
Tamtejsza Deputy Business Director za pomocą charakteryzacji i photoshopa „zmieniła płeć”. Mistyfikacja okazała się wyjątkowo udana – większość widzów była przekonana, że ma do czynienia z mężczyzną. Sugestywna sesja zdjęciowa, której efekty publikujemy poniżej, stała się zaś kolejną odsłoną opowieści o tym, że kobiety nie muszą być mężczyznami, by osiągnąć to, na co zasługują.
Nazwa kampanii:
International Women's Day
Czas:
2022.3.10
Kraje:
Nigeria
Nadawca:
Noah's Ark
Media:
print
Wykonawca:
Noah's Ark, Nigeria
Hasło kampani:
#breakthebias
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
09.09.2024
VII edycja kampanii Życie Warte Jest Rozmowy. Zapraszamy na konferencję
-
06.09.2024
We wrogim domu
-
05.09.2024
Inni czynią świat innym
-
04.09.2024
Żołnierzyki
-
03.09.2024
Dodatkowe tysiąc kroków dziennie zmniejsza ryzyko śmierci o 15%
-
03.09.2024
Highway to Hell*