logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  21.05.2011

Jak dzieci widzą ciepło – w konkursie „Ciepło w moim domu”



Vattenfall Heat Poland i Stołeczne Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej przy wsparciu Urzędu m.st. Warszawy prowadzą kampanię Warszawskie Ciepło. W ramach tej inicjatywy zorganizowano konkurs plastyczny „Ciepło w moim domu” skierowany do uczniów klas trzecich szkół podstawowych. Do tegorocznej, drugiej edycji programu napłynęło niemal 150 prac konkursowych. Plakaty prezentowały, jak dzieci widzą ciepło i jak można je oszczędzać.

Szkoły realizujące program „Ciepło w moim domu” otrzymały pakiety bezpłatnych materiałów edukacyjnych, zawierające scenariusz dwugodzinnej lekcji oraz poradnik dla nauczyciela, zeszyty ćwiczeń i plakaty dla uczniów, a także broszury informacyjne dla rodziców.

Podczas zajęć prowadzonych przez nauczycieli na podstawie poradnika, dzieci dowiadywały się, jak ciepło jest wytwarzane, jak dociera do ich mieszkań i jak można je oszczędzać. Dodatkowym zadaniem było przygotowanie plakatu na temat ogrzewania mieszkań. Każda klasa mogła zgłosić do konkursu jedną pracę, wyłonioną w wewnętrznym głosowaniu.

Spośród wszystkich prac jury konkursu wyłoniło trzy najlepsze, a czterem przyznało nagrody wyróżnienia. Dla zwycięskich szkół przewidziano vouchery na pomoce edukacyjne, a dla  autorów prac multimedialne programy edukacyjne. Wyróżnione klasy pojadą na wycieczki do elektrociepłowni. Dla wszystkich dzieci z nagrodzonych lub wyróżnionych klas przygotowano nagrody-upominki.

Na stronie internetowej www.warszawskiecieplo.pl można obejrzeć galerię 20 prac, które zakwalifikowały się do ścisłego finału, w tym również prace nagrodzone.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 30.05.2023

    Stare zwierzęta hodowlane


  • 22.05.2023

    Trwają zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023


  • 19.05.2023

    Rusza kolejna edycja kampanii „Z Kujawskim pomagamy pszczołom”


  • 11.05.2023

    Koniec „charytatywnych nakrętek”


  • 21.04.2023

    Jak nie zmarnować szansy na Effie


  • 17.04.2023

    Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2022. Dobre praktyki” opublikowany


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek