To musi boleć – pięć plakatów przedstawia dobrze wymierzony cios w twarz i grymas bólu po jego otrzymaniu. Uwagę przykuwa jednak rysunek na ręce uderzającego oraz twarzy ofiary.
Widnieją na nich malunki przedstawiające samochód i inne środki transportu, np. motocykl. Tym sposobem autorzy próbują dotrzeć do odbiorców z przesłaniem kampanii – „Stop the violence. Drive safely” („Koniec z przemocą. Prowadź bezpiecznie”). Cios w twarz przedstawiony jest tu jako metafora wypadku drogowego. Hasła nawołują także do niewsiadania do samochodu pod wpływem alkoholu, odpowiedzialnego wyprzedzania, niewysyłania smsów podczas jazdy samochodem, czy też nieprzekraczania prędkości.
Kampania zrealizowana została na zlecenie brazylijskiego koncesjonariusza autostrady w Sao Paulo Ecovia przez agencję Terremoto Propaganda.
Anna Cieciera
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
01.12.2023
Kształt bezpieczeństwa
-
28.11.2023
Bajeczki dla dzieci
-
23.11.2023
DeepSteki
-
22.11.2023
Prawda jest taka
-
21.11.2023
Dzień jak co dzień
-
20.11.2023
Najlepsza inwestycja