To musi boleć – pięć plakatów przedstawia dobrze wymierzony cios w twarz i grymas bólu po jego otrzymaniu. Uwagę przykuwa jednak rysunek na ręce uderzającego oraz twarzy ofiary.
Widnieją na nich malunki przedstawiające samochód i inne środki transportu, np. motocykl. Tym sposobem autorzy próbują dotrzeć do odbiorców z przesłaniem kampanii – „Stop the violence. Drive safely” („Koniec z przemocą. Prowadź bezpiecznie”). Cios w twarz przedstawiony jest tu jako metafora wypadku drogowego. Hasła nawołują także do niewsiadania do samochodu pod wpływem alkoholu, odpowiedzialnego wyprzedzania, niewysyłania smsów podczas jazdy samochodem, czy też nieprzekraczania prędkości.
Kampania zrealizowana została na zlecenie brazylijskiego koncesjonariusza autostrady w Sao Paulo Ecovia przez agencję Terremoto Propaganda.
Anna Cieciera
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
27.05.2022
Zasłonka w zebrę
-
25.05.2022
Bezprawne prawa
-
25.05.2022
Will, pierwsza bezdomna osoba w Metaverse
-
24.05.2022
Głos w obronie zwierząt
-
23.05.2022
Telefon prawdziwego zaufania
-
19.05.2022
Z punktu widzenia psa przewodnika