logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia
   ──────  21.11.2013

Jak budować markę miejsca



Ponad 150 osób przyjechało ze wszystkich polskich województw do stolicy Podkarpacia na kolejną edycję Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach. Przez dwa dni eks­per­ci i pasjonaci marketingu miejsc będą dzielić się no­wo­ścia­mi z branży oraz opowiedzą, w jaki sposób wy­ko­rzy­stu­ją innowacyjne technologie w róż­nych ob­sza­rach dialogu z otoczeniem.

Po raz trzeci w Rzeszowie odbywa się spotkanie adresowane do wszystkich, którzy związani są z budowaniem i promocją wizerunku miast oraz regionów. Temat przewodni tegorocznego Kongresu to Technologie informatyczne i informacyjne w komunikacji samorządu z otoczeniem – rozwiązania przyszłości. W programie wydarzenia znalazło się kilkanaście godzin prelekcji i warsztatów, które poprowadzi w sumie przeszło dwudziestu ekspertów. W roli prelegentów wystąpią przedstawiciele samorządów, firm i agencji marketingowych oraz mediów z całej Polski. O tajnikach budowania marek miejsc opowiedzą między innymi: Paweł Trochimiuk, prezes zarządu Partner of Promotion, Rafał Sanecki, p.o. Regionalnego Kierownika Sprzedaży – Region Południowy w Onet.pl, Bohdan Pawłowicz, Członek Rady Nadzorczej IAA, Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce oraz sędzia KER Komisji Etyki Reklamy i Mateusz Tułecki, Chief Marketing Officer w Motteq Group.

Szanse i zagrożenia wynikające z wykorzystania informatycznych technologii, rozwój e-marketingu oraz m-marketingu – między innymi takie kwestie podejmują goście tegorocznego wydarzenia. Ponadto prezentowane są kampanie, które intrygowały i inspirowały branżę w ostatnich miesiącach. Mowa jest również o przyszłości marketingu miejsc i trendach, za którymi warto podążać. Dziś odbędzie się także debata z udziałem ekspertów i zgromadzonych gości na temat Reklama w przestrzeni miejskiej. Program drugiego dnia składa się z praktycznych warsztatów, podczas których uczestnicy dowiedzą się między innymi: w jaki sposób współpracować z blogerami i vlogerami, na czym polega efektywna komunikacja z mediami, jak reagować w sytuacjach kryzysowych, a także – czy można stworzyć własne radio w 15 minut i jak je wykorzystać do promocji miejsca.

Głównymi partnerami wydarzenia są: Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, Urząd Miasta Rzeszowa, Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka, a organizatorem technicznym firma Exacto Sp. z o.o. Zapraszamy na stronę Kongresu: www.podkarpackie.org.pl. Więcej informacji na temat organizowanych przez Exacto Sp. z o.o. wydarzeń oraz realizowanych projektów można znaleźć na: www.exacto.pl 


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 27.01.2023

    12 książek w 2023 roku. Iga Świątek rzuca fanom wyzwanie czytelnicze


  • 11.01.2023

    Wspólnie ocalili przed zmarnowaniem prawie pół tony jedzenia


  • 10.01.2023

    Dogoterapia – moc merdającego ogona pomogła prawie 13 500 osobom


  • 09.01.2023

    Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska


  • 05.01.2023

    Przewodnik po miejscach idealnych na spacer dostępny online


  • 16.12.2022

    Klub Gaja przypomina: nie kupuj żywych karpi!


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek