logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Jak budować markę miejsca
21.11.2013
Tematy: Wydarzenia

Jak budować markę miejsca



Ponad 150 osób przyjechało ze wszystkich polskich województw do stolicy Podkarpacia na kolejną edycję Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach. Przez dwa dni eks­per­ci i pasjonaci marketingu miejsc będą dzielić się no­wo­ścia­mi z branży oraz opowiedzą, w jaki sposób wy­ko­rzy­stu­ją innowacyjne technologie w róż­nych ob­sza­rach dialogu z otoczeniem.

Po raz trzeci w Rzeszowie odbywa się spotkanie adresowane do wszystkich, którzy związani są z budowaniem i promocją wizerunku miast oraz regionów. Temat przewodni tegorocznego Kongresu to Technologie informatyczne i informacyjne w komunikacji samorządu z otoczeniem – rozwiązania przyszłości. W programie wydarzenia znalazło się kilkanaście godzin prelekcji i warsztatów, które poprowadzi w sumie przeszło dwudziestu ekspertów. W roli prelegentów wystąpią przedstawiciele samorządów, firm i agencji marketingowych oraz mediów z całej Polski. O tajnikach budowania marek miejsc opowiedzą między innymi: Paweł Trochimiuk, prezes zarządu Partner of Promotion, Rafał Sanecki, p.o. Regionalnego Kierownika Sprzedaży – Region Południowy w Onet.pl, Bohdan Pawłowicz, Członek Rady Nadzorczej IAA, Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce oraz sędzia KER Komisji Etyki Reklamy i Mateusz Tułecki, Chief Marketing Officer w Motteq Group.

Szanse i zagrożenia wynikające z wykorzystania informatycznych technologii, rozwój e-marketingu oraz m-marketingu – między innymi takie kwestie podejmują goście tegorocznego wydarzenia. Ponadto prezentowane są kampanie, które intrygowały i inspirowały branżę w ostatnich miesiącach. Mowa jest również o przyszłości marketingu miejsc i trendach, za którymi warto podążać. Dziś odbędzie się także debata z udziałem ekspertów i zgromadzonych gości na temat Reklama w przestrzeni miejskiej. Program drugiego dnia składa się z praktycznych warsztatów, podczas których uczestnicy dowiedzą się między innymi: w jaki sposób współpracować z blogerami i vlogerami, na czym polega efektywna komunikacja z mediami, jak reagować w sytuacjach kryzysowych, a także – czy można stworzyć własne radio w 15 minut i jak je wykorzystać do promocji miejsca.

Głównymi partnerami wydarzenia są: Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, Urząd Miasta Rzeszowa, Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka, a organizatorem technicznym firma Exacto Sp. z o.o. Zapraszamy na stronę Kongresu: www.podkarpackie.org.pl. Więcej informacji na temat organizowanych przez Exacto Sp. z o.o. wydarzeń oraz realizowanych projektów można znaleźć na: www.exacto.pl 








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

  • 17.09.2025Wydarzenia

    Metroteka – pierwsza biblioteka na stacji metra

  • 10.09.2025Wydarzenia

    ‬Warszawa chroni dzieci w sieci – zgłoś szkołę

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek