logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Jadalny papier i naturalne kosmetyki z kwiatów
17.07.2015
Tematy: Wydarzenia

Jadalny papier i naturalne kosmetyki z kwiatów



„Centrum Porad #5: Wybryki natury” w ramach 32. konkursu „Warszawa w kwiatach i zieleni”, ostatnie spotkanie z cyklu, odbędzie się 18 lipca 2015 r. na dachu Centrum Nauki Kopernik. Głównym tematem warsztatów będzie niecodzienne spojrzenie na dobrze znane rośliny. Kuratorami spotkań z cyklu „Centrum Porad” są kwiatuchi. Organizatorami konkursu są Towarzystwo Przyjaciół Warszawy oraz Miasto Stołeczne Warszawa.

Między 12:00 a 14:00 odbędą się warsztaty z robienia jadalnego (i pachnącego) papieru, prowadzone przez Wojtka Mejora. Od 12:00 do 14:40 naturalne, roślinno-kwiatowe kosmetyki pomoże przygotować Magda Zielezińska z pracowni Ekomotywa. Między 13:00 a 15:00 będzie można przy pomocy maszyny do sitodruku nanieść konkursowe wzory na własne tekstylia (torby, koszulki i inne jasne tkaniny) – samemu, lub pod fachowym okiem Kwiaciarni Grafiki. Uczestnicy warsztatów papierniczych będą mogli przekonać się jak się drukuje na własnoręcznie zrobionym papierze.

Po warsztatach będzie można wziąć udział w spacerze bo laboratoriach SGGW, w których powstają „rośliny z probówki”. Liczba miejsc jest ograniczona, zapisy odbywają się pod adresem komunikacja@szustow.com (obowiązuje kolejność zgłoszeń). Po laboratoriach SGGW oprowadzi Monika Joanna Latkowska, adiunkt w Katedrze Roślin Ozdobnych na Wydziale Ogrodnictwa, Biotechnologii i Architektury Krajobrazu SGGW.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 13.11.2025Wydarzenia

    „6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025

  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

  • 17.09.2025Wydarzenia

    Metroteka – pierwsza biblioteka na stacji metra

  • 10.09.2025Wydarzenia

    ‬Warszawa chroni dzieci w sieci – zgłoś szkołę

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek