W sklepach Jackpot i Cottonfield od początku września można kupić koszulki z napisem „Because Education Matters” („Bo edukacja ma znaczenie“), z których 15% dochodu ze sprzedaży przeznaczono na SOS Wioski Dziecięce.
Aktorzy Magdalena Cielecka i Piotr Adamczyk wspierają od kilku lat Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce, a jednocześnie są ambasadorami marek Jackpot i Cottonfield w Polsce. Firma IC Companys, właściciel obu marek oraz od niedawna platynowy sponsor SOS Wiosek Dziecięcych, zainteresowała się więc pomocą dla tej organizacji.
Dodatkowo planuje zorganizować w okresie przedświątecznym wycieczkę do Warszawy dla dzieci z SOS Wiosek Dziecięcych. Swój udział w realizacji części programu wycieczki zapowiedzieli Magdalena Cielecka i Piotr Adamczyk, a także Marta Żmuda-Trzebiatowska, która od kilku tygodni jest ambasadorką Cottonfield Woman.
Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce w Polsce opiekuje się 440 dziećmi, które w wioskach mogą prowadzić normalne życie – jak ich rówieśnicy ze zwykłych rodzin. Każda wioska dziecięca to osiedle domków, w których dzieci mieszkają z zastępczymi rodzicami. W każdym domu mieszka osobna rodzina. Ważną zasadą jest nierozdzielanie naturalnych braci i sióstr (dom znalazły tu rodzeństwa 6-7-8-osobowe).
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
25.10.2023
Lidl i WWF Polska łączą siły na rzecz odtworzenia krajobrazu rolniczego w Polsce
-
24.10.2023
Gala Effie Awards Poland 2023
-
13.10.2023
Znamy Nominowanych Effie Awards Poland 2023
-
12.09.2023
Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF
-
14.08.2023
Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!
-
10.08.2023
Wsparcie dla pszczół gniazdujących w ziemi w Cementowni Cemex w Chełmie