logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Jabłka za niepalenie
17.11.2009
Tematy: Wydarzenia

Jabłka za niepalenie



Wystartował nowy portal dla osób rzucających palenie papierosów www.jabluszkowo.pl Gromadzi aktywną społeczność ludzi wspierających się wzajemnie w wychodzeniu z nałogu.

Po założeniu konta w portalu, specjalny kalkulator oblicza danej osobie, ile pieniędzy już zaoszczędziła na niewypalonych papierosach. Poprzez kolejne dni ta kwota codziennie się powiększa, co motywuje do wytrwania w niepaleniu. W ciągu następnych dni w profilu użytkownika, oprócz oszczędności, pojawią się także zielone jabłka – nagroda za wytrwanie w wolności od nikotyny.

– Na stronie nie znajdziemy żadnych grafik papierosów czy innych ponurych motywów związanych z nałogiem. Jabłuszkowo przełamuje pewne stereotypy, bo rzucenie palenia może być radosne – mówi Andrzej Tomaszewski, administrator serwisu – Użytkownicy logując się codziennie w portalu, zbierają nowe jabłuszka świętując kolejny dzień niepalenia. Wiele osób podkreśla często jak ważne było dla nich to, że w trudnych momentach otrzymały w naszej portalowej Kawiarence wsparcie od innych. Dzięki nim nawet w kryzysie udało się im nie zapalić. Teraz oni sami wspierają nowe osoby, tym samym spłacając dług wdzięczności. W tym projekcie najbardziej zadziwia mnie to, jak bardzo ludzie potrafią się nawzajem motywować na drodze do wspólnego celu: wyjścia z nałogu. To jest bardzo budujące.

Portal pozwala użytkownikom na bezpośrednie komunikowanie się ze sobą poprzez prywatne wiadomości. Dział Jabłuszka jest codzienną „listą obecności”, gdzie użytkownicy mogą wyszukać swoich znajomych z Jabłuszkowa, by sprawdzić, czy nadal nie palą.

Serwis to także baza wiedzy na temat nikotynizmu. Wśród artykułów można tu znaleźć listę sposobów i porad jak skutecznie rzucić palenie.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek