Niekwestionowany zwycięzca w kategorii hasło reklamowe sfinansowane ze środków Unii Europejskiej. Doceniamy w nim szczególnie kreatywne możliwości w implementacji przy okazji innych projektów i czekamy na „Ja, brokuł”, „Ja, śledź”, „Ja, wołowina”. Kampania „Czas na Pieczarkę” nie została co prawda zrealizowana dzięki finansowaniu Unii Europejskiej, za to swój wkład miała w jej realizację Agencja Rynku Rolnego w ramach Funduszu Promocji Owoców i Warzyw, która to sama jest dofinansowana z Brukseli. Bo grantoza niejedno ma imię i niejedno źródło finansowania.
CZYTAJ TEŻ:
-
07.11.2025
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.11.2025
Kampanie kinowe dla instytucji publicznych
-
23.10.2025
Tiszert. T-Search
-
23.10.2025
Ciche sygnały
-
22.10.2025
ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie
-
22.10.2025
Holokaust, powtórz

