Niekwestionowany zwycięzca w kategorii hasło reklamowe sfinansowane ze środków Unii Europejskiej. Doceniamy w nim szczególnie kreatywne możliwości w implementacji przy okazji innych projektów i czekamy na „Ja, brokuł”, „Ja, śledź”, „Ja, wołowina”. Kampania „Czas na Pieczarkę” nie została co prawda zrealizowana dzięki finansowaniu Unii Europejskiej, za to swój wkład miała w jej realizację Agencja Rynku Rolnego w ramach Funduszu Promocji Owoców i Warzyw, która to sama jest dofinansowana z Brukseli. Bo grantoza niejedno ma imię i niejedno źródło finansowania.
CZYTAJ TEŻ:
-
17.02.2025
1,5 tysiąca dzieci czeka na dom
-
11.02.2025
365 dni
-
08.02.2025
Gest solidarności
-
06.02.2025
Nie śpij!
-
06.02.2025
Pierwszy raz
-
04.02.2025
Wejdź po schodach