Niekwestionowany zwycięzca w kategorii hasło reklamowe sfinansowane ze środków Unii Europejskiej. Doceniamy w nim szczególnie kreatywne możliwości w implementacji przy okazji innych projektów i czekamy na „Ja, brokuł”, „Ja, śledź”, „Ja, wołowina”. Kampania „Czas na Pieczarkę” nie została co prawda zrealizowana dzięki finansowaniu Unii Europejskiej, za to swój wkład miała w jej realizację Agencja Rynku Rolnego w ramach Funduszu Promocji Owoców i Warzyw, która to sama jest dofinansowana z Brukseli. Bo grantoza niejedno ma imię i niejedno źródło finansowania.
CZYTAJ TEŻ:
-
28.03.2024
Dla psa mafia!
-
22.03.2024
#nazdrowiepsychiczne
-
21.03.2024
Załóż, że mogę
-
06.03.2024
Dzieci przegrywają wojnę ZAWSZE
-
05.03.2024
Cicho! Sza!
-
04.03.2024
Mistrzowskie listy miłosne