logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > IV Kongres CSR 20-21 kwietnia
11.04.2016
Tematy: Wydarzenia

IV Kongres CSR 20-21 kwietnia



20-21 kwietnia w Warszawie odbędzie się IV edycja Ogólnopolskiego Kongresu CSR – TODAY TOMORROW, wydarzenia całkowicie poświęconego tematyce społecznej odpowiedzialności biznesu. Zaproszeni eksperci odpowiedzą m.in. na pytania, jakie są sprawdzone możliwości, rozwiązania, jakie mierniki stosować w tym obszarze, jak badać skuteczność i efektywność działań?

W planach jest 10 wystąpień, m.in.

– Projekt kontra rzeczywistość: jak angażować się w działania prospołeczne, by faktycznie pomagać
– Miejskie transformacje
– Wyzwania CSR dla branży finansowej i doświadczenia ANG Spółdzielni Doradców Kredytowych
– Weryfikacja łańcucha dostawa na podstawie 9 punktów niezgodności krytycznej
– System ekozarządzania EMAS jako solidny filar społecznej odpowiedzialności firmy
– Jak strategia CSR Kompanii Piwowarskiej „Postaw na piwo” przekłada się na korzyści dla społeczności lokalnych

Odbędzie się także panel dobrych praktyk, sesje networkingowe oraz warsztaty CSR. Swoim doświadczeniem w obszarze CSR podzielą się m.in.:  Liliana Anam (CSRinfo), Grzegorz Młynarski (Sociopolis), Donata Kałużna (Green Cross Poland), Joanna Gorczyca (PZU), Maciej Wypych (CASTORAMA), Jakub Kajdaniuk (Kapitan Światełko), Katarzyna Radecka (Kompania Piwowarska) oraz Katarzyna Teter (BZ WBK).

Szczegóły oraz bilety są dostępne na stronie www.dlaCSR.pl.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

  • 17.09.2025Wydarzenia

    Metroteka – pierwsza biblioteka na stacji metra

  • 10.09.2025Wydarzenia

    ‬Warszawa chroni dzieci w sieci – zgłoś szkołę

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek