logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Inwestycje GE w Ecoimagination
10.07.2011
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Inwestycje GE w Ecoimagination



Firma GE opublikowała właśnie doroczny raport podsumowujący inicjatywę Ecomagination. Jej celem jest wprowadzanie na rynek nowych technologii, które pomogą klientom rozwiązywać problemy związane z ochroną środowiska naturalnego, a jednocześnie przyczynią się do stałego wzrostu GE. W 2010 roku firma zainwestowała około 1,8 mld dolarów w działalność badawczo-rozwojową w ramach programu. Zbliżyła się tym samym do zrealizowania celu, jakim jest osiągnięcie w latach 2010–2015 łącznej wartości inwestycji na poziomie 10 mld dolarów.

Jednym z założeń Ecomagination było zmniejszenie skutków oddziaływania firmy na środowisko naturalne. W ubiegłym roku udało się zmniejszyć energochłonność o prawie 33%, a emisję gazów cieplarnianych o 24% w stosunku do poziomów z 2004 roku.

W 2010 roku portfolio Ecomagination powiększyło się o 22 nowe produkty i rozwiązania. Wśród nich znalazły się m.in. GE WattStation™ – stacja do ładowania samochodów elektrycznych oraz GE Nucleus™ — technologia inteligentnego pomiaru, która pomaga właścicielom domów w zarządzaniu zużyciem energii.

Więcej informacji o programie Ecoimagination można znaleźć na poświęconej mu stronie internetowej: www.ecomagination.com.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek