Nie tak dawno nie było łatwo być lekarzem ginekologiem w meksykańskim stanie Oaxaca. Problemem było dosłownie jedno słowo – udxanlania, które określa wszystkie części kobiecego układu rozrodczego. Innego tamtejsze kobiety nie znały z powodu panującego tam kulturowego tabu. Nie potrafiły odpowiednio opowiedzieć o symptomach, co uniemożliwiało często właściwą diagnozę i podjęcie leczenia. Z lingwistyczną odsieczą ruszyła agencja Leo Burnett sponsorowana przez markę Always. Z pomocą socjologów, lingwistów, lekarzy i miejscowych kobiet wymyślono i dopisano do słownika brakujące słowa. Kameralny projekt społeczny, któremu nie sposób odmówić uroku i… Grand Prix w kategorii Health. Grand Prix Health: Intimate Words, Always, Leo Burnett
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem