logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Szwajcaria, Walka z przemocą
   ──────  04.01.2016

Interwencja na żywo

Your browser does not support the video tag.


Kłótnia między kobietą a mężczyzną nasila się, by w końcu przeistoczyć się w rękoczyny, a wszystko to na oczach klientów galerii handlowej.

Kampania "Live billboard: stop domestic violence" ("Billboard na żywo: stop przemocy domowej") została zrealizowana dla szwajcarskiej organizacji Frauenzentrale Zurich, która jest pozarządową instytucją zrzeszającą kobiece organizacje w kantonie Zurych, wspierającą kobiety w życiu publicznym od ponad 100 lat.

"Speak out against domestic violence" ("Przemów przeciwko przemocy") głosi hasło kampanii, która ma uświadomić wszystkim ludziom nie tyle skalę zjawiska, co fakt, że przemoc domowa jest obecna m.in. dlatego, że jest ignorowana. Niezauważana, a reakcje innych osób, nawet obcych, bardzo często mogłyby pomóc.

Twórcy kampanii prowokują, wręcz stawiają wyzwanie ludziom, przechodniom w galerii handlowej. Na nośniku reklamowym trwa "relacja na żywo" z ostrej, nasilającej się kłótni między kobietą a mężczyzną, która przechodzi w rękoczyny. Zwykli ludzie podczas zwykłych zakupów w galerii przystają zaabsorbowani odgłosami przemocy dochodzącymi z ekranu. Mogą przemówić do sprawcy, przerwać sytuację przemawiając przez mikrofon. Zupełnie jak w życiu – chwila uwagi i jasny sprzeciw mogą bardzo pomóc.

Zaaranżownanie takiej akcji w przestrzeni publicznej, wśród zupełnie przypadkowych osób ma podkreślić powszechność, ale też znaczenie jakie ma sprzeciw nawet obcych osób wobec takich okolicznościach. Kreacja wzywa do pozbycia się strachu przed reagowaniem.

Przedsięwzięcie to i początek kampanii miały miejsce w Międzynarodowy Dzień Eliminacji Przemocy wobec Kobiet – 25.11.2015.

Milena Molęda


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Live billboard : stop domestic violence
Czas:
2015.11.25
Tematy:
Walka z przemocą
Kraje:
Szwajcaria
Nadawca:
Frauenzentrale Zurich
Media:
Ambient, citylight
Wykonawca:
Publicis
Adresaci:
Klienci centrum handlowego, osoby dorosłe, potencjalni świadkowie przemocy
Hasło kampani:
Speak out against domestic violence (Przemów przeciwko przemocy)





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


  • 20.07.2022

    Bądź bezpieczny przy pracy


  • 19.07.2022

    Nie jesteśmy twoim śmietnikiem


  • 14.07.2022

    Wojna nie robi sobie wakacji


  • 14.07.2022

    Blisko 100 tys. widzów na bezpłatnych seansach dla dzieci w języku ukraińskim


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek