Kursory komputerowych myszek wbijają się w ciało młodego chłopaka niczym noże, zadając rany. To, co dzieje się w świecie wirtualnym, może mieć wręcz śmiertelnie poważne skutki w świecie realnym. Hasło kampanii przestrzega: "Cyber – bullying hurts. And can end in suicide" (Wirtualna przemoc rani i może skończyć się samobójstwem).
Kampania pt. „Stop Cyber – mobbing” (Stop cyberprzemocy) została zainicjowana przez szwajcarską organizację charytatywną Pro Juventute (Dla Młodzieży), której celem jest wspieranie praw oraz potrzeb dzieci i młodzieży. Kampania jest odpowiedzią na niski poziom świadomości szwajcarskiego społeczeństwa dotyczącej przemocy w sieci i jej ewentualnych skutków. Większość dzieci, młodzieży oraz członkowie ich rodzin nie wie, co zrobić i gdzie szukać pomocy w takiej sytuacji. Kampania, przeprowadzona za pomocą plakatów oraz telewizyjnych spotów informuje o istnieniu telefonu zaufania, a na stronie internetowej przedstawia rady, jak postępować w sytuacji spotkania się z wirtualną przemocą.
Ewa Witkowska
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
13.03.2023
Brak towaru w magazynie
-
10.03.2023
Rumia oddaje głos śmieciom
-
08.03.2023
Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”
-
03.03.2023
Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu
-
24.02.2023
Wszystko gra?
-
15.02.2023
All you need is… OZE. Ruszyła kampania promująca odnawialne źródła energii