Konkurs Kampania Społeczna Roku już po raz IV wyłoni najlepsze kampanie zrealizowane w roku ubiegłym, oraz w przypadku kampanii 1% także te, które rozpoczęły się do końca marca tego roku. Organizatorami konkursu, podobnie jak w poprzednich latach jest Fundacja Komunikacji Społecznej oraz portal kampaniespoleczne.pl.
Do tegorocznego konkursu w charakterze jurorów włączono również zainteresowanych tematyką marketingu społecznego internautów. Spośród kampanii nominowanych przez jurorów czytelnicy portalu wybiorą jedną, której nadadzą Wyróżnienie Internautów. Głosowanie odbędzie się za pośrednictwem platformy internetowej na stronie kampaniespoleczne.pl. Swój głos będzie można oddać w terminie 11 -25 maja.
Więcej szczegółów na temat konkursu znaleźć można na stronie: http://konkurs.kampaniespoleczne.pl/
Organizatorzy: Fundacja Komunikacji Społecznej, portal www.kampaniespoleczne.pl Patronat Honorowy: Małżonki Prezydenta RP Pani Anny Komorowskiej, Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej. Partnerzy: ZFPR, SAR, IAA, CCIFP, Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Patroni medialni: TVP Info, Tok FM, Brief, Gazeta Prawna, O2, CR Navigator, odpowiedzialny biznes.pl, forsal.pl, Marketer+, Aktivist, marketingowiec.pl, proto.pl, ngo.pl, CSRinfo.org, Charaktery, Bluszcz, Biz Tok.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
02.06.2023
Inicjatywa Tytoń 21 – mniej młodych ludzi uzależni się od palenia
-
01.06.2023
Drzewo Roku 2023 – rozpoczynamy głosowanie!
-
31.05.2023
„Dyskryminacja osób z niepełnosprawnościami” – premiera raportu Fundacji Avalon
-
29.05.2023
Green Caffè Nero rusza z inicjatywą #zKawąNaRowerze
-
24.05.2023
Wiosenny Dzień Charta
-
22.05.2023
Trwają zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023