W jednej z dwunastu kategorii Konkursu Kampania Społeczna Roku 2014 – Akcje Zaangażowane Społecznie – jak co roku decyzję o tym, która kampania zwycięży, podejmą internauci.
W trwającym konkursie Kampania Społeczna Roku, ta jedna kategoria jest przeznaczona dla osób nie związanych z agencjami reklamowymi, instytucjami czy fundacjami. Jest to kategoria skierowana w stronę twórców indywidualnych akcji społecznych, realizujących kampanie według własnego pomysłu, często przy zerowych budżetach. Głosowanie dla internautów odbywa się na portalu kampaniespoleczne.pl i trwa do 23 kwietnia 2015 roku – zagłosować można tutaj.
Rozdanie nagród oraz podsumowanie konkursu odbędzie się podczas uroczystej gali dnia 19 maja
w Teatrze „Kamienica” w Warszawie. Partnerami strategicznymi konkursu są: Polpharma oraz Jet Line Outdoor.
Więcej informacji na temat konkursu można znaleźć na stronie internetowej.
Organizatorami konkursu są portal kampaniespoleczne.pl i Fundacja Komunikacji Społecznej, partnerami strategicznymi Polpharma oraz Jet Line Outdoor. Partnerzy konkursu to Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Związek Firm Public Relations, Francusko-Polska Izba Gospodarcza. Patronatu medialnego udzielili: odpowiedzialnybiznes.pl , PRoto, Nowy Marketing, RMF Classic, HATALSKA.COM, ngo.pl, csrinfo.org.
Głosowanie odbywa się pod tym linkiem.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
13.09.2024
Dom na detoksie. Zapisz się na bezpłatne szkolenie
-
12.09.2024
Warszawskie Dni Filmu Niemego: 13-15 września w kinie Muranów
-
09.09.2024
VII edycja kampanii Życie Warte Jest Rozmowy. Zapraszamy na konferencję
-
01.09.2024
„Niedoskonałe” arbuzy trafiły na Ryneczek Lidla
-
31.08.2024
Z Drohobycza do Wenecji – twórczość Brunona Schulza na międzynarodowym festiwalu
-
29.08.2024
Płatność kartą w mObywatelu już dostępna