W jednej z dwunastu kategorii Konkursu Kampania Społeczna Roku 2014 – Akcje Zaangażowane Społecznie – jak co roku decyzję o tym, która kampania zwycięży, podejmą internauci.
W trwającym konkursie Kampania Społeczna Roku, ta jedna kategoria jest przeznaczona dla osób nie związanych z agencjami reklamowymi, instytucjami czy fundacjami. Jest to kategoria skierowana w stronę twórców indywidualnych akcji społecznych, realizujących kampanie według własnego pomysłu, często przy zerowych budżetach. Głosowanie dla internautów odbywa się na portalu kampaniespoleczne.pl i trwa do 23 kwietnia 2015 roku – zagłosować można tutaj.
Rozdanie nagród oraz podsumowanie konkursu odbędzie się podczas uroczystej gali dnia 19 maja
w Teatrze „Kamienica” w Warszawie. Partnerami strategicznymi konkursu są: Polpharma oraz Jet Line Outdoor.
Więcej informacji na temat konkursu można znaleźć na stronie internetowej.
Organizatorami konkursu są portal kampaniespoleczne.pl i Fundacja Komunikacji Społecznej, partnerami strategicznymi Polpharma oraz Jet Line Outdoor. Partnerzy konkursu to Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Związek Firm Public Relations, Francusko-Polska Izba Gospodarcza. Patronatu medialnego udzielili: odpowiedzialnybiznes.pl , PRoto, Nowy Marketing, RMF Classic, HATALSKA.COM, ngo.pl, csrinfo.org.
Głosowanie odbywa się pod tym linkiem.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
10.02.2025
Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących
-
09.02.2025
Konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025
-
07.02.2025
„Żyjemy w bańce, sądząc, że wszyscy rozumieją termin ESG”
-
04.02.2025
Buk z Dalkowa w konkursie European Tree of the Year
-
28.01.2025
„Alkohol” bezalkoholowy w Carrefour Polska