logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Internauci jurorami w Konkursie Kampania Społeczna Roku 2013
18.03.2014
Tematy: Wydarzenia

Internauci jurorami w Konkursie Kampania Społeczna Roku 2013



Zakończył się nabór do tegorocznej edycji konkursu Kampania Społeczna Roku 2013. Zwycięzców w większości z ośmiu kategorii wyłonią specjaliści branży marketingu społecznego, public relations i reklamy. Jednak najlepszą kampanię w kategorii Akcje Zaangażowane Społecznie będą wybierać internauci. Do 26 marca za pośrednictwem portalu kampaniespoleczne.pl można ocenić i wskazać najciekawszą kampanię przygotowaną przez osoby prywatne.

Wyboru najlepszej kampanii społecznej można dokonać tutaj.

Kategoria Akcje Zaangażowane Społecznie zasadniczo różni się od pozostałych, które skierowane są głównie do agencji reklamowych, PR, organizacji pozarządowych, instytucji publicznych i firm. Akcje Zaangażowane Społecznie są ukłonem organizatorów Konkursu w stronę szerszego grona autorów (niezwiązanych z żadną instytucją), przede wszystkim wobec indywidualnych inicjatorów niezależnych akcji społecznych realizowanych według własnego pomysłu. Dzięki temu autorzy ciekawych, oddolnych działań mają szansę włączyć się w rywalizację i skonfrontować się z profesjonalistami z branży.

Partnerem strategicznym konkursu jest Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo SA, natomiast patronat honorowy objęła Małżonka Prezydenta RP Pani Anna Komorowska.

Ogłoszenie wyników i podsumowanie odbędzie się podczas uroczystej Gali rozdania nagród
7 maja 2014 w Teatrze Kamienica. Więcej szczegółów na temat konkursu można dowiedzieć się na stronie: www.konkurs.kampaniespoleczne.pl.

Partnerem wspierającym i patronującym kategorii zdrowie jest Polpharma. Partnerzy konkursu to Forum Odpowiedzialnego Biznesu, IAA, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Związek Firm Public Relations, CCIFP. Patronatu medialnego udzielili: TVP2, Polskie Radio Jedynka, Brief, PRoto, odpowiedzialnybines.pl, marketerplus.pl, CR Navigator, i ngo.pl.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek