7 marca zakończył się nabór do tegorocznej edycji konkursu Kampania Społeczna Roku 2012. Zwycięzców w większości z siedmiu kategorii wyłonią specjaliści branży marketingu społecznego, public relations i reklamy. Jednak najlepszą kampanię w kategorii Akcje Zaangażowane Społecznie będą wybierać internauci. Do 26 marca za pośrednictwem portalu kampaniespoleczne.pl można ocenić i wskazać najciekawszą kampanię przygotowaną przez osoby prywatne.
Kategoria Akcje Zaangażowane Społecznie zasadniczo różni się od pozostałych, które skierowane są głównie do agencji reklamowych, PR, organizacji pozarządowych, instytucji publicznych i firm. Akcje Zaangażowane Społecznie są ukłonem organizatorów Konkursu w stronę szerszego grona autorów (niezwiązanych z żadną instytucją), przede wszystkim wobec indywidualnych inicjatorów niezależnych akcji społecznych realizowanych według własnego pomysłu. Dzięki temu autorzy ciekawych, oddolnych działań mają szansę włączyć się w rywalizację i skonfrontować się z profesjonalistami z branży.
Tutaj można zapoznać się ze zgłoszonymi akcjami oraz dokonać wyboru.
Konkurs Kampania Społeczna Roku 2012 adresowany jest do organizacji pozarządowych, stowarzyszeń, instytucji publicznych, firm, agencji reklamowych i public relations, i osób prywatnych, czyli wszystkich, którzy w 2012 roku zrealizowali kampanię społeczną.
Partnerem strategicznym konkursu jest Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo SA, natomiast patronat honorowy objęła Małżonka Prezydenta RP Pani Anna Komorowska.
Ogłoszenie wyników i podsumowanie odbędzie się podczas uroczystej Gali rozdania nagród 25 kwietnia 2013. Po raz kolejny Gala odbędzie się w TR Warszawa. Więcej szczegółów na temat konkursu można dowiedzieć się na stronie: www.konkurs.kampaniespoleczne.pl.
Organizatorzy, partnerzy i patroni medialni konkursu: portal kampaniespoleczne.pl, Fundacja Komunikacji Społecznej, PGNIG, Polpharma, Małżonka Prezydenta RP Pani Anna Komorowska, Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Związek Firm Public Relations, SAR, IAA, CCIFP, TVP@, BRIEF, PROTO, TOK FM, odpowiedzialnybiznes.pl, marketingowiec.pl, csrinfo.org, ngo.pl, CR Navigator, ngo.pl, marketerplus.pl
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
09.02.2025
Konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025
-
07.02.2025
„Żyjemy w bańce, sądząc, że wszyscy rozumieją termin ESG”
-
04.02.2025
Buk z Dalkowa w konkursie European Tree of the Year
-
28.01.2025
„Alkohol” bezalkoholowy w Carrefour Polska
-
17.01.2025
Lisner wycofuje jaja z chowu klatkowego ze wszystkich swoich produktów