Do 15 kwietnia internauci mogą oddawać swoje głosy na najlepsze, ich zdaniem, zgłoszenia w kategorii Akcje zaangażowane społecznie w Konkursie Kampania Społeczna Roku 2015. 5 kampanii, które otrzymają największą liczbę głosów, zostanie poddanych pod obrady Jury Konkursu.
Kategoria Akcje zaangażowane społecznie przeznaczona jest dla osób nie związanych z agencjami reklamowymi, instytucjami czy fundacjami. Jest skierowana w stronę twórców indywidualnych akcji społecznych, realizujących kampanie według własnego pomysłu. Nagrody we wszystkich kategoriach Konkursu zostaną przyznane pod koniec maja na uroczystej Gali, która odbędzie się w Teatrze Kamienica.
Głosowanie odbywa się za pośrednictwem portalu kampaniespoleczne.pl – przegląd wszystkich akcji i panel do głosowania znajduje się tutaj.
Organizatorami konkursu są portal kampaniespoleczne.pl i Fundacja Komunikacji Społecznej, partner strategiczny to Polpharma. Partnerzy konkursu to Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy, Związek Firm Public Relations, Francusko – Polska Izba Gospodarcza, Arctic Paper, Teatr Kamienica. Patronatu medialnego udzielili: ngo.pl, RMF Classic (współpraca redakcyjna), PRoto Public Relations, CR Navigator, CSR Info, odpowiedzialnybiznes.pl, hatalska.com, Brief, Marketer+, Nowa Sprzedaż, Nowy Marketing. Partner technologiczny to Progressiva, a za audyt odpowie firma Sustainers.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
27.03.2023
Biedronka usuwa ze swoich produktów tony cukru, tłuszczu i soli
-
24.03.2023
Światowy Dzień Walki z Dyskryminacją Rasową w IKEA
-
23.03.2023
Grodziski Ośrodek Sportu i Rekreacji z „cichymi godzinami”
-
22.03.2023
Dąb Fabrykant zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2023!
-
20.03.2023
9% dzieci wymaga profesjonalnej pomocy psychologicznej! Trwa zbiórka KOPD
-
16.03.2023
Netto i Caritas wspierają potrzebujących na Wielkanoc