Do 15 kwietnia internauci mogą oddawać swoje głosy na najlepsze, ich zdaniem, zgłoszenia w kategorii Akcje zaangażowane społecznie w Konkursie Kampania Społeczna Roku 2015. 5 kampanii, które otrzymają największą liczbę głosów, zostanie poddanych pod obrady Jury Konkursu.
Kategoria Akcje zaangażowane społecznie przeznaczona jest dla osób nie związanych z agencjami reklamowymi, instytucjami czy fundacjami. Jest skierowana w stronę twórców indywidualnych akcji społecznych, realizujących kampanie według własnego pomysłu. Nagrody we wszystkich kategoriach Konkursu zostaną przyznane pod koniec maja na uroczystej Gali, która odbędzie się w Teatrze Kamienica.
Głosowanie odbywa się za pośrednictwem portalu kampaniespoleczne.pl – przegląd wszystkich akcji i panel do głosowania znajduje się tutaj.
Organizatorami konkursu są portal kampaniespoleczne.pl i Fundacja Komunikacji Społecznej, partner strategiczny to Polpharma. Partnerzy konkursu to Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy, Związek Firm Public Relations, Francusko – Polska Izba Gospodarcza, Arctic Paper, Teatr Kamienica. Patronatu medialnego udzielili: ngo.pl, RMF Classic (współpraca redakcyjna), PRoto Public Relations, CR Navigator, CSR Info, odpowiedzialnybiznes.pl, hatalska.com, Brief, Marketer+, Nowa Sprzedaż, Nowy Marketing. Partner technologiczny to Progressiva, a za audyt odpowie firma Sustainers.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.01.2025
Lisner wycofuje jaja z chowu klatkowego ze wszystkich swoich produktów
-
16.01.2025
Trwa nabór zgłoszeń do raportu FOB „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2024. Dobre praktyki”
-
15.01.2025
Pustułki w zakładach Cemex Polska: udany sezon lęgowy 2024
-
09.01.2025
1,5 mln nowych ryb trafiło do Odry
-
07.01.2025
Mattel dostosowuje swoje gry do potrzeb osób nierozróżniających kolorów
-
23.12.2024
Mennica Polska wybiła pierwszą monetę zaprojektowaną przez dziecko